سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ «ابراهیم محمد داود عکاری» مبارز 48 ساله فلسطینی ساکن محله شیخ جراح در قدس اشغالی روز چهارشنبه عملیاتی شهادت طلبانه با خودرو به گروهی از نیروهای پلیس و ارتش صهیونیستی در این شهر حمله کرد که در ‌‌نهایت دو صهیونیست از جمله یک افسر را به هلاکت رساند و 13 نفر دیگر را نیز مجروح کرد که حال 4 نفر از آنان وخیم گزارش شده است.

 

 

 

 

شهید عکاری پس از اجرای این عملیات با آلتی آهنی که با خود به همراه داشت به صهیونیست‌ها حمله ور شد و شماری از آن‌ها را به شدت مجروح کرد و در ‌‌نهایت از ناحیه سر و گردن هدف تیراندازی قرار گرفت و به شهادت رسید.

همچنین «نیر برکات» شهردار صهیونیستی قدس دستور داد که منزل این شهید در قدس را تخریب کنند.

عکاری دارای 5 فرزند و ساکن محله عناتا در قدس بود. او برادر موسی محمد عکاری اسیر آزاده فلسطینی است که پس از 19 سال حبس در زندان‌های صهیونیستی در جریان قرارداد مبادله اسرا آزاد و به ترکیه تبعید شد.

وی به اتهام عضویت در گردان‌های قسام و دست داشتن در اسارت طولیدانو سرباز اسرائیلی به حبس ابد محکوم شده بود.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) شهادت ابراهیم عکاری مجری عملیات شهادت طلبانه در بیت المقدس که منجر به هلاکت دو صهیونیست و مجروح شدن 14 نفر دیگر شد را تبریک و تسلیت گفت.

حماس در بیانیه‌ای مسئولیت عملیات شهادت طلبانه قدس را بر عهده گرفت و تاکید کرد: ابراهیم عکاری مبارز دلاور فلسطینی در پاسخ به تشدید تجاوزات دشمن صهیونیستی علیه ملت و مقدسات فلسطین و دفاع از مسجد مبارک الاقصی عملیات دلاورانه‌ای را علیه دشمن صهیونیستی در قدس به اجرا گذاشت.

در بیانیه حماس آمده است: ابراهیم برادر موسی عکاری اسیر آزاده فلسطینی است که در چارچوب قرارداد مبادله اسرا در سال 2011 آزاد شده بود. وی همچنین یکی از نگهبانان مسجد الاقصی بود و همواره در این مسجد حضوری پررنگ داشت.

از سوی دیگر «فوزی برهوم» سخنگوی حماس نیز اعلام کرد که عملیات شهادت طلبانه قدس پاسخی به تجاوزات دشمن صهیونیستی علیه مسجد الاقصی، بی‌حرمتی صهیونیستهای افراطی به این مسجد مبارک، حملات روزمره به نمازگزاران و کوچاندن ساکنان قدس بود.

برهوم اظهار داشت که ساکنان قدس، کرانه باختری و اراضی اشغالی 48 باید عملیاتهای مقاومت علیه دشمن صهیونیستی را شدت بخشیده و به منظور دفاع از مسجد مبارک الاقصی و حقوق ملت خویش با نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست به مقابله برخیزند.

دومین عملیات شهادت طلبانه در کمتر از 24 ساعت

در حالی که کمتر از 24 ساعت از اولین عملیات شهادت طلبانه امروز چهارشنبه گذشته است، خبر‌ها از وقوع دومین عملیات شهادت طلبانه در شهر الخلیل حکایت دارد.

 یک خودرو با حمله به سمت محل استقرار نظامیان صهیونیستی در مقابل اردوگاه العروب در شمال الخلیل سه تن از آنان را زیر گرفت که حال یکی از آنان وخیم گزارش شده است.

پلیس رژیم عبری نیز درباره این حادثه گفته است که یک ماشین با پلاک فلسطینی سه نظامی صهیونیست را در نزدیکی اردوگاه العروب زیر گرفته و به سمت جنوب گریخته است که تلاش‌ها برای یافتن خودروی مذکور ادامه دارد.


شهید ابراهیم محمد داود عکاری

[ جمعه 93/8/16 ] [ 1:23 صبح ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 393
بازدید دیروز: 2534
کل بازدیدها: 19783863

طلایه دار