سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت (ع) ـ ابنا ـ شیعیان منطقه الدویر واقع در جنوب لبنان در روز عید غدیر خم، عید ولایت و امامت  پیکر یکی از رزمندگان جوان حزب‌الله و مقاومت اسلامی را که در حین انجام وظیفه جهادی به شهادت رسید تشییع کردند.

 

 

 

 

مراسم تشییع پیکر شهید مجاهد «علی حسین رمال» با کنیه "حیدر" روز گذشته با حضور گسترده مردم الدویر و دیگر مناطق اطراف با شعارهای "لبیک یا زینب(س)" و "لبیک یا نصرالله" از مقابل منزلش آغاز شد.

در این مراسم باشکوه که «علی قانصو» وزیر مشاور در دولت لبنان، «امین شری» نماینده سابق شهر بیروت در پارلمان، «حاج علی ضعون» مسئول حزب‌الله در منطقه جنوب، گروه پیشاهنگان امام مهدی (عج)، سران کشوری و لشکری، شخصیت‌های دینی، سیاسی و اجتماعی و طرفداران مقاومت اسلامی حضور داشتند تشییع کنندگان درحالی‌که تصاویر امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری، رهبران شهید حزب‌الله و مقاومت اسلامی را در دست داشتند پیکر شهید علی حسین رمال را با تابوتی پیچیده در پرچم حزب‌الله تشییع کردند.

پیکر شهید علی حسین رمال با تابوتی پیچیده در پرچم حزب‌الله با شعارهای زینبی و حسینی بر روی دوش تشییع کنندگان خیابان‌های منطقه الدویر را پیمود و به گلزار شهدای این شهر رسید.

پیکر شهید علی حسین پس از ادای مراسم تکریم و قسم خوردن رزمندگان حزب‌الله و اقامه نماز به امامت «سید کاظم ابراهیم» امام جماعت الدویر در گلزار شهدا و در جوار سایر شهدای حزب‌الله به خاک سپرده شد.

 

 


[ سه شنبه 93/7/22 ] [ 1:52 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 1385
بازدید دیروز: 445
کل بازدیدها: 19808087

طلایه دار