سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت (ع) ـ ابنا ـ شمار زیادی از نظامیان رژیم صهیونیستی بامداد امروز دوشنبه از سمت باب المغاربه به مسجد الاقصی یورش برده و به سمت نمازگزاران فلسطینی گلوله‌های پلاستیکی، گاز اشک آو و فلفل و نارنجک‌های صوتی شلیک کردند.

 

 

 

 

بنیاد اوقاف و میراث فرهنگی الاقصی در بیانیه‌ای تصریح کرد که ده‌ها نمازگزار فلسطینی که بیشتر آن‌ها سالخورده بودند در حمله وحشیانه نظامیان صهیونیست به مسجد الاقصی زخمی شدند.

بنیاد الاقصی افزود: شمار زیادی از نظامیان رژیم صهیونیستی از ساعات اولیه بامداد امروز مقابل تمامی درهای مسجد الاقصی مستقر شده و این مسجد را به محاصره درآورده‌اند. همچنین شماری از نیروهای ویژه صهیونیستی در صحن براق مستقر شده و به افراد زیر 50 سال و زنان اجازه ورود به مسجد الاقصی را نمی‌دهند که در نتیجه آن نمازگزاران مجبور شدند نماز صبح را مقابل درهای این مسجد اقامه کنند. همچنین پس از اقامه نماز صبح نظامیان صهیونیست تمامی درهای مسجد را بسته و از ورود نمازگزاران به آن جلوگیری کردند سپس به طرز وحشیانه‌ای به داخل این مسجد مبارک یورش بردند.

این مرکز حمله نظامیان صهیونیست به مسجد الاقصی در چنین ساعاتی از روز را بسیار خطرناک خواند و هدف از آن را زمینه سازی برای یورش سازمان‌ها تندرو یهودی و شخصیت‌های صهیونیستی از جمله موشه فیگلین نائب رئیس کنست عنوان کرد.

بنیاد اوقاف و میراث فرهنگی الاقصی در این بیانیه خواستار تحرک اسلامی، عربی و فلسطینی فوری برای نجات مسجد الاقصی شد.

وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی امروز گفت این رژیم در بستن درهای مسجد الاقصی به روی مسلمانان تردید نخواهد کرد.

«اسحاق اهارونوویچ» افزود همچنان که حرم مقدس (مسجد الاقصی) دیروز به روی زائران یهود بسته شد در بستن آن به روی مسلمانان نیز تردید نخواهد کرد.

وی بهانه خود برای بستن مسجد الاقصی را نیز «اقدامات مخل‌ّ نظم» اعلام کرد و گفت رئیس پلیس قدس در این خصوص تصمیم گیر است.

 


[ سه شنبه 93/7/22 ] [ 1:19 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 231
بازدید دیروز: 445
کل بازدیدها: 19806933

طلایه دار