سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت‌(ع) ـ ابنا ـ منابع خبری عراق از کشته شدن «شاکر وهیب فهداوی» یکی از فرماندهان ارشد گروه تروریستی داعش در عراق و از جمله کسانی که مسئولیت بسیاری از جنایات این گروه تروریستی را برعهده دارد خبر دادند.

 

 

 

 

 



سخنگوی ارتش عراق طی مصاحبه‌ای با رسانه‌های عراقی از کشته شدن قطعی این تروریست شناخته شده در حملات هوایی ارتش عراق به مواضع داعش در منطقه "الرمادی" خبر داد.

«رشید فلیح» گفت: در حملات هوایی که نیروهای ارتش عراق به ناحیه "هیت" منطقه الرمادی داشته‌اند «شاکر وهیب» تروریست شناخته شده داعشی که توسط نیروهای امنتی این کشور تحت تعقیب بود، نیز به هلاکت رسیده است.

این افسر عالی‌رتبه ارتش عراق افزود: وهیب مسئولیت قتل، شکنجه و جنایات مختلفی را در مورد نیروهای ارتش عراق و مردم عادی این کشور داشت که کشته شد و این موفقیت بزرگی برای ارتش و ملت عراق به‌حساب می‌آید.

گفتنی است، تصاویری از «شاکر وهیب الفهداوی» در فضای مجازی منتشرشده بود که وی در آنها با چهره‌ای رزمنده و حالتهای جوان پسند سعی می‌کرد در لباس‌ها و قالبهای مختلف به جذب افرادی که مستعد این جنایات هستند بپردازد.

الفهداوی پیوسته از منطقه‌ای به منطقه دیگر منتقل می‌شد و با رفتارهایی شبیه رفتارهای بازیگران هالیوودی تلاش می‌کرد چهره‌ای جذاب از خود و داعش برای افراد و گروه‌های سفیه تر از خود ترسیم کند.

وی که اعضا و فعالان داعش القابی مانند «فرمانده ابو وهیب» و «شیر بیابان» را برای وی استفاده می‌کردند متولد سال 1986 بود و موفق به تکمیل تحصیل خود در رشته مهندسی فناوری اطلاعات در دانشگاه الانبار نشد؛ زیرا به القاعده پیوست و نظامیان آمریکایی در سال 2006 وی را به اتهام فعالیت در این سازمان بازداشت کردند.

الفهداوی تا سال 2009 در زندان «بوکا» واقع در جنوب عراق حبس بود تا اینکه به زندان مرکزی «تکریت» انتقال یافت و در سال 2012 در جریان حمله سازمان القاعده به دروازه این زندان همزمان با شورش در داخل آن، توانست به همراه 110 نفر دیگر از زندان فرار کند.

در تاریخ 25 اوت 2013 یک قطعه فیلم ویدیوئی از جنایت وحشتناک گروه داعش به رهبری وی در یوتیوب منتشر شد که نشان می‌داد یک گروه افراد مسلح ــ که همگی به جز او که رهبر آن گروهک بود، نقاب به چهره داشتند ــ 3 نفر از رانندگان کامیون‌های سوریه در عراق را اعدام می‌کنند در حالی که قربانیان به آن‌ها التماس می‌کردند و می‌گفتند که تنها به دنبال یک لقمه نان بوده و گناهی مرتکب نشده‌اند.

در این فیلم الفهداوی در جریان بازجویی از این سه راننده از آن‌ها درباره مذهبشان و تعداد رکعت نماز صبح و اینکه آیا می‌توانند اذان بگویند، سوال می‌کند و پس از آن نیز هر سه نفر را به قتل رسانده و کامیون‌های آن‌ها را به آتش می‌کشند.

در ادامه تصاویری از این تروریست هالیوودی را مشاهده می‌کنید:


[ چهارشنبه 93/7/16 ] [ 11:56 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 710
بازدید دیروز: 445
کل بازدیدها: 19807412

طلایه دار