سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ «علی شمخانی» دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان که به دمشق سفر کرده است بعد از ظهر سه شنبه با «بشار اسد» رییس جمهور سوریه دیدار و گفتگو کرد.

 

 

 

 

شمخانی در این دیدار با تجلیل از مقاومت کم نظیر دولت و ملت سوریه در مبارزه همه جانبه با تروریست‌های تکفیری گفت: سیاست اصولی جمهوری اسلامی ایران در حمایت همه جانبه از کشور دوست و برادر سوریه که درخط اول مبارزه با مقاومت قرار دارد، ادامه خواهد یافت.

وی تشکیل ائتلاف موسوم به ضد داعش و هیاهوی تبلیغاتی غرب و حامیان منطقه‌ای آن را که در تناقض اشکار با اقدامات گذشته انان در پشتیبانی از گروه‌های تروریستی و نشانه‌ای از درست بودن سیاست‌های جمهوری اسلامی ایران و سوریه در سه سال گذشته در زمینه مبارزه بی‌امان با جریانهای تکفیری تروریستی اعلام کرد.

 

دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان همچنین با تبریک موفقیت‌های ارتش سوریه در بازپس گیری مناطق راهبردی از ترویست‌ها گفت: پشتیبانی دولت از رییس جمهور سوریه که درانتخابات چند ماه پیش این کشور در معرض دید جهانیان قرار گرفت، مهم‌ترین عامل موفقیت‌های مستمرارتش سوریه است.

رییس جمهور سوریه نیز در این ملاقات با قدردانی صمیمانه از حمایت‌های رهبری، دولت و ملت ایران از سوریه گفت: رشته‌های مودت و دوستی میان دو کشور و دو ملت غیر قابل گسست خواهد بود.

بشار اسد با تشریح آخرین تحولات و موفقیت‌های می‌دانی و برنامه‌های دولت سوریه برای مناطق آزاد شده گفت: بهبود شرایط اقتصادی و زمینه سازی برای بازگشت آوارگان به خانه‌هایشان و تمرکز بر بازسازی مناطق آسیب دیده از جنگ، از اولیت‌های اصلی دولت سوریه است.

در ادامه این جلسه روند حمایت برخی کشورهای خارجی از گروهک‌های تروریستی به ویژه داعش، و آخرین تحولات سیاسی و امنیتی که برای بی‌ثبات کردن سوریه درجریان است، مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و راه کارهایی برای خنثی کردن این توطئه‌ها بیان شد.

پس از این دیدار شمخانی با سرلشکر «علی مملوک» رییس شورای امنیت ملی سوریه، آخرین تحولات سیاسی امنیتی این کشور و منطقه را مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

دبیر شورای عالی کشورمان در این سفر یک روزه، با نخست وزیر سوریه هم دیدار و گفتگو می‌کند.


[ سه شنبه 93/7/8 ] [ 9:16 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 1050
بازدید دیروز: 445
کل بازدیدها: 19807752

طلایه دار