سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت‌(ع) ـ ابنا ـ رسانه‌های افغانستان از قتل مشکوک یک شیعه 56 ساله استرالیایی که به این کشور سفر کرده بود پرده برداشته و به جزییات آن پرداختند.

 

 

 

 

بر اساس این گزارش، «سید حبیب موسوی» شیعه دو رگه‌ای که افغانی ـ استرالیایی بوده، توسط تروریست‌های طالبان در کابل گروگان گرفته می‌شود و پس از شکنجه‌های بسیار به مقام رفیع شهادت نایل می‌آید.

این در حالی است که دولت افغانستان تلاش دارد که کشته شدن این شیعه ـ که اهل شهر سیدنی بوده ـ را طبیعی جلوه دهد.

یکی از شبکه‌های محلی افغانستان به سراغ خانواده این شهید شیعه می‌رود که دخترش در این باره می‌گوید: پدرم برای ملاقات با بستگان به افغانستان سفر کرده بود، اما هفته گذشته در بین راه توسط طالبان ربوده شد.

«سیده کبری موسوی» همچنین به علاقه شدید پدرش نسبت افغانستان اشاره کرد و افزود: ما در سال 2000 از ترس گروه تروریستی طالبان به استرالیا پناه بردیم، اما پدرم همواره دغدغه بازگشت به سرزمین مادری‌اش را داشت.

وی خاطرنشان ساخت: طالبان وقتی متوجه بازگشت پدرم به افغانستان می‌شود، با حمله به اتوبوسی که مقصدش کابل بوده، وی را به گروگان می‌گیرد.

دختر این شهید شیعه ادامه داد: تروریست‌های طالبان پدرم را به مخفی‌گاهی منتقل کرده و به او می‌گویند که هم می‌دانیم در استرالیا زندگی می‌کنی، هم می‌دانیم در کابل منزلی داری و هم از شیعه بودنت اطلاع داریم(!).

وی در پایان تصریح کرد: من از دولت استرالیا می‌خواهم که تحقیق کند طالبان چگونه می‌دانسته پدرم در حال بازگشت به کابل است(؟!). روشن است که آن‌ها اطلاعاتی درباره پدرم داشتند.


[ سه شنبه 93/7/8 ] [ 9:7 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 1348
بازدید دیروز: 445
کل بازدیدها: 19808050

طلایه دار