سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ آیت‌الله «حسین نوری‌همدانی» پیش از ظهر امروز در دیدار با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اینکه انبیا(ع) همواره به دنبال تثبیت فرهنگ اسلامی و زنده نگه داشتن جهاد بوده‌اند، گفتند: فرهنگ انقلابی و اسلامی غرب را متزلزل کرده است و در راستای همین موضوع شاهد بیداری اسلامی هستیم.

 

 

 

 

این مرجع عالی‌قدر تقلید، انقلاب اسلامی ایران را طرفدار مستضعفین و مظلومان جهان و ادامه دهنده راه اولیای الهی دانسته و اظهار کردند: استکبار روز به روز از این وضعیت پریشان تر شده و بیشتر چهره استکباری خود را در عرصه جهانی نشان می‌دهد.

ایشان خاطرنشان کردند: خون اثر خاصی داشته و هیچ گاه آثار آن زایل نمی‌شود، به همین دلیل هر کسی که خون در راه حق و اسلام داده باشد همیشه در ذهن ها ماندگار خواهد ماند.

آیت‌الله نوری‌همدانی، وظایف بنیاد شهید را مقدس اعلام کرده و گفتند: در قرآن آیات زیادی در رابطه با جهاد آمده است و در آن‌ها خداوند تاکید کرده که مردم هیچ گاه جهاد را فراموش نخواهند کرد، چراکه فلسفه جهاد هیچ‌گاه فراموش نمی‌شود.

مرجع عالی‌قدر جهان تشیع با بیان اینکه مردم همیشه با جهاد زنده هستند، تصریح کردند: تصاویر شهدا باید در سطح شهر به صورت گسترده نصب گردد، البته این امر در استان قم به منصه ظهور رسیده ولی باید در شهرهای دیگر کشور نیز چنین اتفاقی رخ بدهد تا روحیه شهادت و جهاد در سرتاسر کشور جاری و ساری باشد.

ایشان اثر گذاری عکس را در اذهان بصری جامعه بسیار موثر دانسته و اظهار داشتند: شهدای روحانی نسبت به سایر اقشار مختلف کشور حضور فعال‌تری در جبهه‌های جنگ داشتند که نشان داد می‌توانند دیواره‌های فیضیه را پشت سر گذاشته و به جهاد بپردازند.

آیت‌الله نوری‌همدانی با بیان اینکه شهدای روحانی رساله های خود را با مرکب خون نگاشته اند، تاکید کردند: سردار قاسم سلیمانی افتخار جمهوری اسلامی ایران بوده و فردی با اراده قوی است که آمریکایی‌ها حتی از نام وی هراس دارند.

استاد برجسته حوزه علمیه قم در پایان اتفاقات یمن را خوب ارزیابی کرده و گفتند: امیدواریم انقلاب بحرین به کشورهای عربی دیگر منطقه نیز صادر شود، دشمنان برای مقابله با تفکر انقلاب اسلامی با یکدیگر متحد شده‌اند که باید بیش از پیش مواظب بود.


[ سه شنبه 93/7/8 ] [ 12:7 صبح ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 2584
بازدید دیروز: 550
کل بازدیدها: 19812029

طلایه دار