سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ باتوجه به اینکه بازسازی غزه شروع نشده است تحلیلگران می‌گویند تاخیر در بازسازی غزه به مثابه بمب ساعتی برای جنگی جدید است. 

 

 

 

 

 



شهروندان فلسطینی در غزه تاکنون نتوانسته‌اند اقداماتی لازم برای حفاظت خود در برابر سرمای هوا ایجاد کنند و روز سه‌شنبه با بارش باران شرایط سختی برای آنان رقم خورد.

کمیته مردمی و غیردولتی شکستن محاصره غزه، درباره خطرهایی که خانواده‌های فلسطینی آسیب دیده از حملات رژیم صهیونیستی را تهدید می‌کند، هشدار داده است.

بنا به اعلام این کمیته در صورتی که مشکلات هزاران خانوار فلسطینی که خانه‌هایشان در جنگ ویران شده است، حل نشود، با آمدن زمستان، فاجعه‌ای واقعی در غزه رخ خواهد داد.

این کمیته از جامعه جهانی خواسته است هر چه سریع‌تر راه حل‌هایی برای نجات و پناه دادن خانواده‌های فلسطینی از سرما، پیدا کند.

«جمال الخضری» رئیس کمیته مردمی مبارزه با محاصره غزه نیز تاکید کرد، مسئولیت بازسازی این شهر بر عهده فلسطین، کشورهای عربی، اسلامی و جامعه جهانی است.

وی تاکید کرد مردم فلسطین امکانات فنی و مهندسی برای بازسازی این شهر در اختیار دارند و در صورتی که مصالح ساختمانی وارد غزه شود، می‌توانند کار بازسازی را شروع کنند.

الخضری گفت: جامعه جهانی باید برای باز کردن گذرگاه‌های غزه بر رژیم صهیونیستی فشار آورد و اجازه دهد مصالح ساختمانی بدون هیچ ممنوعیتی وارد این شهر شود.

تحلیلگران فلسطینی هشدار داده‌اند در صورتی که اوضاع غزه به همین وضع ادامه یابد، باید منتظر موج جدیدی از خشونت باشیم به گفته آن‌ها تاخیر در بازسازی غزه به مثابه بمب ساعتی برای جنگی جدید است.

 


[ دوشنبه 93/7/7 ] [ 10:20 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 1041
بازدید دیروز: 445
کل بازدیدها: 19807743

طلایه دار