سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ ارتش سوریه و نیروهای مقاومت اسلامی زیارتگاه حجر بن عدی کندی صحابی جلیل القدر پیامبر(ص) و یار وفادار حضرت امیرالمؤمنین علی(ع) را از وجود تروریست‌های تکفیری در عدرا پاکسازی کردند.

 

 

 

 

 

شبکه تلویزیونی المنار در گزارشی از زیارتگاه حجر بن عدی در منطقه عدرا در ریف دمشق اعلام کرد: تروریست‌های تکفیری مزار این صحابی را نبش و بدن مطهرش را خارج کرده‌اند.

در آن زمان نیز حجر بن عدی را سر بریدند و اکنون نیز زیارتگاهش را ویران و زائران و سوگوارانش را آواره کردند.

یکی از نیروهای ارتش سوریه گفت: مقادیر زیادی مواد منفجره در این زیارتگاه کار گذاشته بودند همه جای آن را بمب‌گذاری کرده بودند. همه در‌ها بمب‌گذاری شده بود. بمب‌ها و مواد منفجره را خنثی کردیم.

وی افزود: شبکه ضریح حجر بن عدی را نیز شکسته‌اند. منبر را نیز با خاک یکسان کردند. آن‌ها اسامی حضرت زهرا(س) و حضرت علی(ع) و حضرت امام حسن و حضرت امام حسین علیهما السلام را که بر روی دیوار‌ها نوشته شده است پاک کرده‌اند.

یکی دیگر از نیروهای ارتش گفت: تروریست‌ها به خرابکاری بسنده نکرده‌اند بلکه به نبش قبور اصحاب رسول خدا(ص) از جمله حجر بن عدی اقدام کرده‌اند. این افکار نشانگر اندیشه‌های تاریک و کفر و نادانی این باندهای مسلح است که ویرانگری و خرابکاری می‌کنند.

شبکه المنار گزارش داد حجم بمب‌ها و مواد منفجره در داخل زیارتگاه نشانگر میزان حقد و کینه و دشمنی آنان با هرکسی است که مخالفان نظر آن‌ها باشند. خون حجر بن عدی همچنان می‌ریزد و بیانگر مظلومیت خاندان اهل بیت(ع) و صحابه آنهاست.

ارتش سوریه نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد: شهر عدرا پس از چند عملیات دقیق و متمرکز بازپس گرفته شد و نیروهای سوری هم اکنون در حال از بین بردن بقایای گروه‌های تروریستی در این منطقه هستند.

فرماندهی کل ارتش سوریه در بیانیه‌ای اعلام کرد بازپس گیری شهر عدرا به لحاظ موقعیت راهبردی این شهر از اهمیت زیادی برخوردار بود زیرا یکی از ورودی‌ها به دمشق است و پایتخت را به مناطق شمالی و مرکزی سوریه متصل می‌کند.

 

 


[ یکشنبه 93/7/6 ] [ 7:32 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 1703
بازدید دیروز: 550
کل بازدیدها: 19811148

طلایه دار