سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت (ع) ـ ابنا ـ هزاران فلسطینی روز گذشته پیکر شهید «رائد الجعبری» را که در اسارت بود و در داخل زندان‌های دشمن به علت شکنجه به شهادت رسید تشییع کردند.

 

 

 

وی که پدر 5 بچه بود و 30 سال سن داشت 45 روز پیش بازداشت شده بود و بر اثر شدت شکنجه در زندان‌های رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.

منابع خبری گزارش دادند کرانه باختری پس از تشییع شهید الجعبری صحنه درگیری بین فلسطینیان و نیروهای اشغالگر صهیونیستی بود.

اسامه نجار رئیس مجمع اسیران در الخلیل گفت: ترور شهید الجعبری به این شیوه وحشیانه که او را تا حد مرگ کتک زده و شکنجه کرده بودند، یک جنایت بزرگ دیگر است که بر جنایات اشغالگران علیه اسرای دلاور فلسطینی افزوده می‌شود. از همه نهادهای حقوقی و بین المللی می‌خواهیم کاری کنند.

اسامه قواسمی سخنگوی جنبش فتح گفت: همه کسانی که این جنایت را مرتکب شده‌اند به دادگاه کیفری بین المللی تحویل داده خواهند شد. چنین جنایاتی بر عزم و پافشاری ما بر سرزمین فلسطین و قدس و ملت فلسطین و وحدت حقیقی ملی مبتنی بر اصول آشکار خواهد افزود.

کتک زدن و شکنجه یک امر عادی برای سازمانهای امنیتی رژیم صهیونیستی و نیروهای ویژه صهیونیستی وابسته به اداره زندانهای این رژیم به هنگام بازجویی است.

حلمی اعرج کار‌شناس امور اسیران گفت: کالبد شکافی نشان داد او به هنگام انتقال از زندان عوفر به زندان دیگر از ناحیه سر به شدت آسیب دیده است.

هزاران فلسطینی در زندانهای رژیم صهیونیستی با بدرفتاری و شکنجه و بی‌اعتنایی به نیازهای درمانی روبرو هستند بخصوص که صد‌ها نفر از آنان از بیماریهای مزمن و خطرناک رنج می‌برند علاوه بر این بیش از 300 کودک و زن نیز در زندانهای اسرائیل به سر می‌برند.


[ شنبه 93/6/22 ] [ 8:13 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 157
بازدید دیروز: 1622
کل بازدیدها: 19793781

طلایه دار