سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ وزیر جدید امور خارجه ترکیه روز گذشته در گفتگویی به عدم توانایی دولت ترکیه برای جلوگیری از ترانسفر تروریست‌ها به کشورهای سوریه و عراق اعتراف کرد.

 

 

 

 

«مولود چاووش اوغلو» در این باره اظهار داشت: اکنون بیش از شش هزار تبعه اروپایی ـ که مطمئنیم در صورت سفر به ترکیه قصد عزمیت به سوریه را خواهند داشت ـ را به کشور ممنوع الورود کرده‌ایم و بیش از هزار خارجی را نیز پس از ورود به ترکیه دستگیر و دیپورت نموده‎ایم.

وی با بیان اینکه افراد سفر کننده به ترکیه خود را توریست معرفی می‌کنند خاطرنشان کرد: این موضوع? کار را برای شناسایی و دستگیری آنها سخت می‌کند و این کار بسیار توان‌فرسا است.

وزیر امور خارجه ترکیه افزود: برای این کار ما نیازمند بسیج تمام کشورهای مختلف خصوصاً توان اطلاعاتی کشورهای مختلف اروپایی هستیم و این امر را در نشست ناتو در اروپا نیز اعلام کرده‌ایم.

چاووش اوغلو تصریح کرد: بیش از 8 هزار نفر از اتباع خارجی در درگیری‌های فعلی عراق و سوریه حضور دارند که اینان تبعه 80 کشور دنیا هستند. باید بگویم که برخی از این افراد از طریق ترکیه و برخی دیگر از سایر راه ها وارد این مناطق شده اند.


[ جمعه 93/6/21 ] [ 9:42 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 105
بازدید دیروز: 445
کل بازدیدها: 19806807

طلایه دار