سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت (ع) ـ ابنا ـ گروه تروریستی احرار الشام، «هاشم الشیخ ابوجابر» را به عنوان سرکرده و فرمانده کل نیروهای خود تعیین و معرفی کرد.

 

 

 

 

این گروه تروریستی هاشم الشیخ را که دارای مدرک مهندسی است، به عنوان سرکرده کل و «ابوصالح الطحان» را به عنوان فرمانده نظامی خود برگزید.

هاشم الشیخ ابوجابر، سرکرده جدید احرار الشام سیاست سرکردگان این گروه را در دعوت به وحدت و کنار گذاشتن اختلافات ستود و بر لزوم پایداری بر اصول این جنبش تاکید کرد و گفت: آنچه اتفاق افتاده است هیچ تاثیری بر این گروه و سیاست آن نخواهد گذاشت.

گفتنی است که سرکرده‌های اصلی گروه تروریستی احرار الشام و از جمله «حسان عبود» فرمانده کل آن در انفجاری در منطقه «رام حمدان» در ریف ادلب سوریه به هلاکت رسیدند.

تلویزیون سوریه سه شنبه شب گزارش داد که حسان عبود سرکرده گروه تروریستی موسوم به احرار الشام و 27 تن دیگر از اعضای ارشد این گروهک در انفجاری در استان ادلب در شمال غرب سوریه کشته شدند.

این انفجار در جریان نشستی با حضور 50 تن از فرماندهان این گروه رخ داده است.

احرار الشام یکی از گروههای تروریستی فعال در سوریه است که با گروه داعش در نبرد می‌باشد. در ماه‌های اخیر رقابت میان گروه‌های تروریستی فعال در سوریه تشدید شده است.

این گروه‌ها برای به دست گرفتن مناطق تحت نفوذ بیشتر، بار‌ها با یکدیگر درگیر شده و دست به حملات انتحاری علیه یکدیگر زده‌اند.


[ جمعه 93/6/21 ] [ 9:36 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 2384
بازدید دیروز: 550
کل بازدیدها: 19811829

طلایه دار