سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت (ع) ـ ابنا ـ در مراسم تشییع پیکر یک نوجوان فلسطینی درگیری‌های گسترده‌ای میان فلسطینیان و نیروهای اسرائیلی در اراضی اشغالی شرق بیت المقدس (اورشلیم) روی داد.

 

 

 

 

 

منابع فلسطینی اعلام کردند که در مراسم تشییع پیکر «محمد سنقرط» نوجوان 16 فلسطینی درگیری‌های شدیدی میان جوانان فلسطینی با نیروهای رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی به وقوع پیوست.

محمد سنقرط که 31 اوت به ضرب گلوله نیروهای اسرائیلی در منطقه «وادی الجوز» زخمی شده بود روز یکشنبه (16 شهریور، 7 سپتامبر) به علت شدت جراحات فوت کرد.

پس از تشییع پیکر، درگیری‌هایی میان فلسطینیان و نیروهای رژیم صهیونیستی روی داد که طی آن ده‌ها تن به دلیل استنشاق گاز اشک آور یا اصابت گلوله جنگی و پلاستیکی زخمی شدند.

نیروهای رژیم صهیونیستی همچنین دست کم 10 فلسطینی را در جریان این تظاهرات بازداشت کردند.

شهید سنقرط هفته گذشته به ضرب گلوله سربازان رژیم صهیونیستی به شدت زخمی شده بود و براثر شدت جراحت جان خود را از دست داد.

نیروهای اسرائیلی این جوان 16 ساله فلسطینی را که در مسیر رفتن به مسجد بود از ناحیه سر هدف شلیک گلوله قرار داده بودند.

مهتدی سنقرط، عموی محمد گفت: هیچ درگیری روی نداده بود، وی برای خواندن نماز عشاء به مسجد رفته بود و قرار بود پس از خرید نان به خانه بازگردد. این یک ترور است.

این درگیری‌ها در منطقه دو هفته پس از آتش بسی که به 50 روز تهاجم رژیم اسرائیل علیه نوار محاصره شده غزه پایان داد، روی دادند.


در جریان حملات رژیم اسرائیل به غزه حدود دو هزار و 140 نفر که عمدتا غیرنظامی و شامل زنان، کودکان و سالخوردگان بودند کشته شده و حدود 11 هزار تن دیگر مجروح شدند.


[ سه شنبه 93/6/18 ] [ 8:47 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 314
بازدید دیروز: 2924
کل بازدیدها: 19812683

طلایه دار