سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت (ع) ـ ابنا ـ نیروهای صلح‌بان سازمان ملل (آندوف) در بلندی‌های جولان اشغالی با تروریست‌های جبهة النصرة درگیر شدند.

 

 

 

 

 

گزارش‌ها همچنین حاکی از آن است که عناصر مسلح گروه تروریستی جبهة النصرة یک مرکز صلح‌بانان سازمان ملل در روستای الرویحینه در نزدیکی شهر القنیطره را محاصره کردند.

تروریست‌های تکفیری پیش از این 44 نیروی پاسدار صلح سازمان ملل را در بلندی‌های جولان اشغالی ربوده و 72 نیروی دیگر را در این منطقه به محاصره خود درآوردند.

در همین حال، سازمان ملل با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که به این سازمان اطلاع داده شده است که گروه‌های مسلح نیروهای آندوف را برای حفظ جانشان و دور کردن آن‌ها از منطقه درگیری میان گروه‌های مسلح و ارتش سوریه به مکان دیگری منتقل کردند.

از سوی دیگر نیروهای سوری و جنگنده‌های این کشور مواضع افراد مسلح را در مناطق مختلف از جمله جوبر هدف حمله قرار دادند و در همین حال افراد مسلح پرچم مخالفان را در کنار پرچم رژیم صهیونیستی در گذرگاه قنیطره نصب کردند.

‌ نیروهای ارتش سوریه مواضع یک گروه مسلح را در حومه قنیطره هدف قرار دادند. افراد این گروه قصد داشتند از مزارع خزرجیه وارد منطقه صعصعه شوند.

 


[ جمعه 93/6/14 ] [ 10:53 صبح ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 2875
بازدید دیروز: 550
کل بازدیدها: 19812320

طلایه دار