سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت (ع) ـ ابنا ـ مردم آمرلی در مدت محاصره توسط اعضای گروه تروریستی داعش با اتحاد و همکاری توانستند در برابر آن‌ها مقاومت کنند.

 

 

 

 

 

طی بیش از 80 روز که آمرلی در محاصره اعضای گروه داعش بود مردم این شهر قهرمانانه به دفاع و مقاومت پرداختند. این شهر اکنون به حالت عادی بازگشته است.

 مبارزان پیشمرگه کرد، شبه نظامیان شیعه و نیروهای امنیتی و ارتش عراق پس از شکست دادن نیروهای داعش در آمرلی در میان استقبال مردم این شهر رژه رفتند. 

«فؤاد معصوم» رئیس جمهوری عراق نیز با انتشار بیانیه‌ای پیشروی ارتش عراق در شمال این کشور و شکستن محاصره آمرلی را تبریک گفت.

 

یک روحانی شیعه در آمرلی گفت مردم این شهر در مدت محاصره اگر نانی در اختیار داشتند آن را میان خود تقسیم می‌کردند. ما در این مدت با کمبود آب و مواد غذائی و قطعی برق مواجه بودیم. اگر همکاری میان مردم این شهر نبود ما به سرعت خسته می‌شدیم.

یکی از ساکنان این شهر نیز گفت: ما به اعضای این گروهک اعلام کردیم که ما از با کمک خداوند به مقاومت ادامه خواهیم داد و پیروز خواهیم شد.

شبکه العراقیه اعلام کرد: قطرات آب شور یک چاه و اندک ذخیره گندمی که در این شهر بود با صبر و پایداری ساکنان آن امکان مقاومت در برابر اعضای گروه تروریستی داعش را به آن‌ها داد.

یکی از ساکنان آمرلی گفت ما در همه امور شهر با یکدیگر همکاری داشتیم و خداوند به ما کمک کرد تا برابر این قوم کافر پیروز شویم.

 


[ جمعه 93/6/14 ] [ 10:45 صبح ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 1566
بازدید دیروز: 550
کل بازدیدها: 19811011

طلایه دار