سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ هزاران فلسطینی در راهپیمایی امروز که بنا به درخواست جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی، برگزار شد شرکت کردند.

 

 

 

 

 

در این راهپیمایی گسترده گروه‌های مقاومت اسلامی و گردان‌های شهید عزالدین قسام تعدادی از سلاح‌های ساخت خود از جمله سلاح تک تیرانداز چهارده و نیم میلی متری موسوم به «الغول» و دیگر دستاوردهای نظامیشان را به نمایش گذاشتند.

«خالد البطش» از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین در این تظاهرات بر پیروزی مقاومت و قدرت آن در غافلگیر کردن دشمن و وارد کردن خسارت به نظامیان صهیونیست تأکید و تصریح کرد سلاح مقاومت، خط قرمزی است که نمی‌توان پذیرفت در میز مذاکرات به بحث و گفتگو گذاشته شود.

فلسطینیان در این راهپیمایی تصاویری از فرماندهان شهید مقاومت را در دست داشتند و شماری از رهبران جنبش جهاد اسلامی و فرماندهان آن در پیشاپیش راهپیمایان حرکت می‌کردند.

«محمد الهندی» یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین طی سخنانی در مراسم این جشن که به مناسبت پیروزی مقاومت در مقابل اسراییل در جنگ غزه برگزار شد، گفت: ما به همه کسانی که با غزه اعلام همبستگی و از ملت ما حمایت کردند، درود می‌فرستیم.

الهندی با بیان اینکه، بر اساس اعلام آمارهای سازمان‌های حامی حقوق بشر، 86 درصد از شهدای غزه را غیر نظامیان تشکیل می‌دهند، تاکید کرد هیچ راهی جز خیزش ملت اسلامی در مقابل رژیم صهیونیستی وجود ندارد.

وی افزود: پیام ما به تشکیلات خودگردان فلسطین این است که مذاکرات سازش با اسراییل دفن شده و دیگر قابل بازگشت نیست.

ارتش رژیم صهیونیستی از روز سه شنبه 17 تیرماه با ادعای شلیک موشک از غزه به اسراییل (فلسطین اشغالی) و با هدف تخریب تونل‌های جنبش مقاومت اسلامی (حماس)، به غزه حمله و طی هفت هفته؛ 2 هزار و 143 تن را شهید و بیش از 11 هزار نفر را زخمی کرد.

 

 


[ جمعه 93/6/7 ] [ 8:24 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 68
بازدید دیروز: 363
کل بازدیدها: 19808617

طلایه دار