سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت (ع) ـ ابنا ـ «اسماعیل هنیه» نایب رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در سفر به غزه با با خانواده شهید «محمد ابوشماله» یکی از سه فرمانده گردان‌های شهید عزالدین قسام که در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به اردوگاه تل السلطان در رفح به شهادت رسید دیدار کرد.

 

 

 

 

 

اسماعیل هنیه در بدو ورود به منزل شهید ابوشماله با احترام نظامی فرزند این شهید بزرگ روبرو شد و متقابلا احترام نظامی این کودک خردسال را پاسخ داد. هنیه همچنین دست این کودک را که یونیفرم نظامی حماس را برتن کرده بود بوسید.

 

وی در این دیدار ضمن ابراز همدردی با خانواده رهبران شهید مقاومت فلسطین، یاد شهدای جنگ غزه و همه کسانی که در کرانه باختری رود اردن در حمایت از غزه جان خود را از دست دادند گرامی داشت که این پیروزی را برای مردم فلسطین رقم زدند.

محمد ابوشماله با 41 سال سن، از سال 1991 جزو بارز‌ترین افراد تحت تعقیب دستگاه‌های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی بود و تا پیش از شهادت، 3 مرتبه از ترور جان سالم به در برد که خطرناک‌ترین مورد در زمان یورش ارتش رژیم صهیونیستی به اردوگاه یبنا و محاصره منزل وی و سپس منفجر کردن آن در تابستان سال 2004 بود.

در سال 2003 نیز در جریان حملات هوایی رژیم صهیونیستی به خودروی وی، موفق شد از داخل خودرو به بیرون پریده و جان خود را نجات دهد اما به شدت زخمی شد و بیمارستانی در شمال شرق رفح انتقال یافت.

 

رسانه‌های صهیونیستی پس از شهادت «احمد الجعبری» فرمانده عالیرتبه گردانهای القسام در سال 2012، ابوشماله را به عنوان یکی از گزینه‌های بارز برای بر عهده گرفتن فرماندهی القسام در غزه معرفی کردند.

شهید محمد ابوشماله


[ جمعه 93/6/7 ] [ 8:20 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 2192
بازدید دیروز: 550
کل بازدیدها: 19811637

طلایه دار