سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت (ع) ـ ابنا ـ مشیر المصری از رهبران جنبش حماس، اسماعیل اشقر رئیس کمیته داخلی و امنیت مجلس فلسطین و تعداد دیگری از رهبران حماس روز چهارشنبه از مناطق ویران شده غزه بازدید کردند.

 

 

 

 

مشیر المصری اظهار داشت بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با قبول شروط گروه‌های مقاومت فلسطین و پذیرش توافقنامه آتش‌بس، به قهقرا کشیده شد و سربازانی اسیر در قبضه «گردان‌های قسام» برجا گذاشت.

ده‌ها هزار واحد مسکونی در حملات ارتش اسرائیل به نوار غزه به طور کامل ویران شد یا آسیب دید که با وجود برقراری آتش بس هزاران خانواده فلسطینی، امکان بازگشت به خانه‌هایشان را ندارند.

توافق آتش بس در غزه که پیروزی مسلم مقاومت را رقم زد پس از گذشت 50 روز از آغاز حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه که دست کم دو هزار و 143شهید و بیش از 11 هزار زخمی برجا گذاشت به دست آمد.

رژیم صهیونیستی که با هرگونه مذاکره درباره شرایط حماس برای آتش بس دائم مخالف بود، با پذیرش شرایط حماس از جمله لغو محاصره غزه، مذاکره درباره فرودگاه و بندر غزه، اسرای فلسطینی، بازگشایی فوری گذرگاه‌ها، بازسازی غزه و آغاز کمک رسانی فوری عملا تن به شکست داد.

با برقراری آتش بس، ورود کامیون‌های حامل کالاهای انسانی و کمک‌ها از گذرگاه رفح در مرز مصر با نوار غزه آغاز شد.


[ چهارشنبه 93/6/5 ] [ 8:45 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 2493
بازدید دیروز: 550
کل بازدیدها: 19811938

طلایه دار