سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

بی بی سی

به گزارش سرویس بین الملل پایگاه خبری تحلیلی مرصاد، روز گذشته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد که یک فروند پهپاد اسرائیلی را در آسمان ایران سرنگون کرده است.

 

 

 

 

 

 

سپاه پاسداران در بیانیه ای که بدین منظور صادر شد، اعلام کرده است: یک فروند هواپیمای جاسوسی بدون سرنشین رژیم صهیونیستی پس از رهگیری توسط پدافند نیروی هوا فضای سپاه مورد اصابت موشک قرار گرفت و سرنگون شد.

این اقدام سپاه پاسداران به سرعت مورد توجه رسانه های جهان قرار گرفت و آن ها با انتشار خبر فوری آن، در خصوص قدرت نظامی ایران گزارش های متعددی را منتشر کردند.

در این میان رسانه های اپوزیسیون فارسی زبان نیز در برابر این خبر نتوانستند سکوت کنند و با انتشار اخبار مربوط به آن به قدرت نظامی ایران اعتراف کردند.

سایت فارسی زبان رادیو فرانسه با انتشار این خبر و البته به سبک و سیاق خود به صورت نقل قولی از سپاه پاسداران، این خبر را در منتشر کرد.

 

رادیو فرانسه

سایت دویچه وله فارسی آلمان نیز این خبر را به صورت ویژه منتشرکرد و نوشت: مقامات اسرائیلی نسبت به این اقدام ایران تاکون سکوت کرده اند.

0دویچه

سایت بی بی سی فارسی نیز از  قافله اعتراف به قدرت نظامی  ایران عقب نماند.

این رسانه وابسته به دولت انگلیس در خصوص واکنش ارتش اسرائیل به این مسئله، نوشته است: اسرائیل هنوز واکنشی به این خبر نشان نداده است.

بی بی سی

رسانه های معاند آمریکایی نیز این خبر را به صورت ویژه منتشر کردند.

رادیو فردا و صدای آمریکا دو رسانه وابسته به دولت آمریکا هستند که به قدرت نظامی ایران اعتراف کرده اند.

رادیو فردا

رادیو فردا در این خصوص نوشته است:  در فیلمی که ایران در مورد آن سال گذشته منتشر کرد گفته شد که این پهپاد از پایگاه نظامی آمریکا در ولایت قندهار افغانستان برخاسته بود. پایگاهی که در 420 کیلومتری مرزهای شرقی ایران واقع شده است. دولت آمریکا خواستار بازگرداندن این پهپاد از سوی ایران شده بود.


[ دوشنبه 93/6/3 ] [ 8:30 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 1851
بازدید دیروز: 550
کل بازدیدها: 19811296

طلایه دار