سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت (ع) ـ ابنا ـ هیئتی از مسئولین آستان مقدس حرم حضرت عباس(ع) روز جمعه بطور سرزده از گردان‌های نظامی مستقر در منطقه لطیفیه بغداد بازدید کردند.

 

 

 

 

 

در این بازدید از نیروهای داوطلب مردمی که به منظور مقابله با تروریست‌های تکفیری داعش شکل گرفته بازدید بعمل آمد و درخصوص مسائل منطقه بحث و گفتگو صورت گرفت.

«حسین فائز شهرستانی» که ریاست هیئت اعزامی از حرم حضرت عباس(ع) را در این بازدید برعهده دارد اعلام کرد که هدف از این اقدام؛ حمایت معنوی از نیروهای مردمی است که به ندای مرجعیت دینی جهت دفاع از عراق و مقدسات اسلامی به میدان نبرد آمده‌اند.

وی گفت که آستان مقدس حرم حضرت عباس(ع) علاوه بر حمایت معنوی از نیروهای مردمی، حمایت لجستیکی را نیز در دستور کار قرار داده و تاکنون مواد غذایی و امکانات مورد نیاز را در اختیار مبارزان قرار داده است.

شهرستانی افزود که حمایت معنوی و لجستیکی آستان مقدس حرم به تمامی گردان‌ها در تمامی شهرهای عراق بدون استثناء ادامه خواهد داشت.

رییس هیئت اعزامی حرم حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) در ادامه گفت که هیئت آستان از نیروهای گردان نظامی حضرت عباس(ع) بازدید کرده و به همراه آنان در چند عملیات اطلاعاتی شرکت داشته است.

هیئت آستان مقدس حرم حضرت عباس(ع) در پایان بازدید از این گردان‌ها پرچم عراق را را در اختیار گردان‌ها قرار داده و تاکید کرده است که در پایگاه‌های نظامی به جز پرچم کشور عراق پرچم دیگری برافراشته نشود.

گفتنی است که آستان‌های مقدس حرم امام حسین(ع) و حرم حضرت عباس(ع) در پی صدور فتوای جهاد کفایی از سوی آیت‌الله العظمی سیستانی اقدام به حمایت لجستیکی و معنوی از گردان‌های نظامی که از ارتش و داوطلبان تشکیل شده نموده است و همچنین از خانواده‌های پناهنده که در پی حملات تکفیری‌های داعش به منطق دیگر پناه برده‌اند نیز حمایت می‌کند.

 

 


[ شنبه 93/6/1 ] [ 6:51 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 528
بازدید دیروز: 445
کل بازدیدها: 19807230

طلایه دار