سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت (ع) ـ ابنا ـ در پی سخنان «رجب طیب اردوغان» نخست وزیر و رئیس جمهور منتخب ترکیه مبنی بر انتقال مجروحان فلسطینی به این کشور برای درمان، امروز 4 فلسطینی زخمی از نوار غزه به آنکارا منتقل شدند.

 

 

 

 

 

«احمد داوود اوغلو» وزیر امور خارجه ترکیه امروز در فرودگاه آنکارا در مراسم استقبال از این فلسطینیان به خبرنگاران گفت: ‌عملیات انتقال زخمیان فلسطینی از غزه به ترکیه برای درمان آغاز شده است و امروز سه زن و یک جوان فلسطینی به بیمارستانهای آنکارا منتقل می‌شوند.

وی افزود: ‌در نخستین مرحله قصد داریم در مجموع حدود 200 فلسطینی را برای درمان و معالجات پزشکی به ترکیه منتقل کنیم و پس از کسب توافق و مذاکره با طرفهای اسرائیلی و مصری، بیماران دیگر نیز با هواپیما در گروههای حدودا چهل نفری به ترکیه منتقل خواهند شد.

داوود اوغلو چهارشنبه گذشته اعلام کرده بود ترکیه درصدد ایجاد یک دالان هوایی برای تخلیه هزاران مجروح فلسطینی است و اردوغان نیز در اولین سخنرانی خود پس از پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری ترکیه تایید کرد این برنامه انجام خواهد شد.

رجب طیب اردوغان روز یکشنبه گفت دولت ترکیه انتقال فلسطینیان زخمی را از نوار غزه به ترکیه برای مداوای پزشکی آغاز خواهد کرد.

اردوغان در نخستین سخنرانی خود پس از پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری ترکیه افزود: انشاء الله از همین امشب انتقال برادران فلسطینی زخمی خودمان را به ترکیه آغاز خواهیم کرد.

 

 

 


[ دوشنبه 93/5/20 ] [ 9:10 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 30
بازدید دیروز: 550
کل بازدیدها: 19809475

طلایه دار