سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

خالد شروف ماه گذشته برای نخستین بار در صفحه توییتر خود تصاویری از جنایات خود و پسرش و عکس‌هایی از خود در حال حمل سرهای بریده شهروندان سوری را منتشر کرد.

 

 

 

 

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت (ع) ـ ابنا ـ روزنامه‌های استرالیا روز دوشنبه تصاویری از یکی از فرزندان 7 ساله «خالد شروف» را منتشر کردند در حالی که سر بریده یک شهروند سوری را در شهر رقه در دست دارد.

شروف بهمن ماه سال گذشته به همراه خانواده‌اش برای پیوستن به صفوف تروریست‌ها در سوریه از سدهای امنیتی فرودگاه سیدنی به راحتی عبور کرد.

وی که برای انجام عملیاتی تروریستی در سال 2005 در استرالیا محکوم شده بود با فرار از سیدنی به بیش از 150 تروریست استرالیایی دیگر در سوریه پیوست که علیه دولت «بشار اسد» و سوری‌ها در نبرد هستند و عملیات تروریستی انجام می‌دهند.

خالد شروف ماه گذشته برای نخستین بار در صفحه توییتر خود تصاویری از جنایاتش و عکس‌هایی از خود در حال حمل سرهای بریده شهروندان سوری را منتشر کرد.

انتشار تصاویر فرزند شروف تروریست استرالیایی در روزنامه‌های روز دوشنبه استرالیا واکنش «تونی ابوت» نخست وزیر استرالیا را به همراه داشت.

وی به رادیو‌‌ای. بی. سی استرالیا، گفت که این تصاویر نشان دهنده ماهیت و رفتار وحشیانه گروه‌های تروریستی است و داعش اکنون گروه تروریستی نیست، بلکه ارتش تروریستی است.

عکس/حمل سرهای بریده توسط کودک داعشی


[ دوشنبه 93/5/20 ] [ 8:6 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 1151
بازدید دیروز: 550
کل بازدیدها: 19810596

طلایه دار