سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

با حضور گسترده اهالی عباسیه و مقامات برجسته حزب الله و مقاومت اسلامی لبنان مراسم تشییع پیکر یکی از رزمندگان حزب الله لبنان برگزار شد.

 

 

 

 

 

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت (ع) ـ ابنا ـ حزب‌الله و مقاومت اسلامی لبنان و اهالی منطقه عباسیه در جنوب لبنان روز گذشته پیکر شهید «حسین علی الرّیس» ملقب به «ساجد» را که در حین انجام وظیفه جهادی در سوریه به شهادت رسید تشییع کردند.

مراسم تشییع پیکر این شهید با حضور رزمندگان حزب‌الله و اهالی عباسیه و دیگر مناطق اطراف از مقابل منزلش با شعار «لبیک یا زینب (س)»، «لبیک یا حسین (ع)»، آغاز و پس از عبور از خیابان‌های عباسیه به گلزار شهدا رسید.

در مراسم تشییع پیکر شهید حسین علی الرّیس علاوه سران کشوری و لشکری، مقامات حزب‌الله، شخصیت‌های دینی، سیاسی و اجتماعی، طرفداران مقاومت اسلامی و گروه پیشاهنگان امام مهدی (عج) حضور داشتند.

پیکر این شهید نوجوان با تابوتی پیچیده در پرچم حزب‌الله با شعار «لبیک یا زینب (س)» و «لبیک یا حسین (ع)» بر روی دوش تشییع کنندگان خیابان‌های عباسیه را پیمود و به گلزار شهدای این شهر رسید.

پس از ادای مراسم تکریم و قسم خوردن رزمندگان حزب‌الله و اقامه نماز به امامت «شیخ کاظم یاسین» امام جماعت عباسیه در گلزار شهدا و در جوار سایر شهدای حزب‌الله به خاک سپرده شد.

 


[ یکشنبه 93/5/19 ] [ 8:46 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 2402
بازدید دیروز: 550
کل بازدیدها: 19811847

طلایه دار