سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

به گزارش خبرگزاری اهل بیت(ع) ـ ابنا ـ حزب الله و مقاومت اسلامی لبنان و اهالی شهرک مشغره در بقاع غربی پیکر شهید «حاج ابراهیم عبدالله» را که در عراق به درجه رفیع شهادت نائل آمد تشییع کردند.

 

 

 

 



فرمانده مجاهد حاج ابراهیم معروف به «حاج ابومحمد سلمان» هنگام ماموریت جهادی به شهادت رسیده است.

درهمین حال تلویزیون الجدید لبنان اعلام کرد که شهید ابراهیم عبدالله هنگام فرماندهی عملیات دفاع از اتباع متبرکه در عراق و در درگیری با تروریست‌های تکفیری به شهادت رسیده است.

در مراسم تشییع پیکر این فرمانده ارشد حزب‌الله، «شیخ نبیل قاووق» معاون رییس شورای اجرایی حزب الله، «محمد رعد» رییس فراکسیون وفاداری به مقاومت در مجلس لبنان، «حسین الحاج حسن» وزیر صنعت و جمعی از علما و شخصیت‌های مذهبی لبنان و گروه پیشاهنگان امام مهدی(عج) حضور داشتند.

اهالی مشغره پیکر حاج ابراهیم را با تابوتی پیچیده در پرچم حزب‌الله با شعارهای یا زینب(س) و یا حسین(س) تشییع کردند و پیکر ایشان در روضه شهدای شهرک مشغره به خاک سپرده شد.

شجاعت، کار‌شناسی، استعداد نظامی و آمادگی شیهد الحاج برای جانفشانی در میان مردم لبنان زبانزد بود.

وی بار‌ها و در زمان‌ها و مکان‌های مختلف با دشمن صهیونیستی جنگیده و شکست‌های سنگینی را بر آن تحمیل کرده بود.

تلویزیون الجدید لبنان با بیان اینکه حاج ابراهیم عبدالله نخستین شهید حزب الله در دفاع از مقام‌های مقدس در عراق است، اعلام کرد که این شهید در عملیات به اسارت گرفتن دو سرباز صهیونیست در سال 2006 میلادی در منطقه عیتا الشعب جنوب لبنان و انفجار بمب در منطقه ایریز گرشتاین در سال 1998 مشارکت داشته است.


این تلویزیون لبنانی با بیان اینکه، شهید حاج ابراهیم عبدالله در عملیات حمله به یک گروه از ارتش صهیونیستی در کاراج مشارکت داشته، افزود که این شهید در جنگ 33 روزه سال 2006 فرماندهی نیروهای رزمنده حزب الله در منطقه عیتا الشعب را برعهده داشته است.

 

 

 

 

 

 


[ یکشنبه 93/5/12 ] [ 9:4 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 865
بازدید دیروز: 445
کل بازدیدها: 19807567

طلایه دار