سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

سردار رشید سپاه اسلام، شهید حاج عبدالله اسکندری که سال‌های دراز در آرزوی شهادت بود با حضور در حرم مطهر حضرت زینب(علیها السلام) و در کسوت مدافعان حرم آل‌الله جان خود را فدا و پس از عمری جهاد و خدمت صادقانه شهد شیرین شهادت را از دست مولایش ابا عبدالله‌الحسین (علیه السلام) نوش جان کرد.

 

 

 

 

 

به گزارش «شیعه نیوز» به نقل از فارس ، در بیانیه مشترک آیت‌الله اسدالله ایمانی نماینده ولی فقیه در فارس، سردار غلامحسین غیب‌پرور فرمانده سپاه فجر این استان و دکتر محمد احمدی استاندار فارس، آمده است: تاریخ گهربار و پرحماسه شیعه همواره بیانگر تجلی و تأسی راست‌قامتان و دلباختگان عرصه جهاد و شهادت به مولا و مقتدای خویش حضرت اباعبدالله‌الحسین(علیه السلام) است که در روز عاشورا فرمودند، «هَل مِن ذابٍّ یَذُبُّ عَن حَرَمِ رَسُولِ‌الله(صلی الله علیه وآله)» آیا حمایت‌کننده‌ای هست تا از حرم رسول‌‌ خدا حمایت کند.

در این بیانیه افزوده شده است: امروز مدافعان حریم امامت و ولایت، شجاعانه و عاشقانه و با بذل جان خویش از حرم مطهر حضرت زینب(علیها السلام) دفاع می‌‌کنند و با شهادت خود برگ زرین دیگری از حدیث عشق و تبعیت از مولا و سرور بی‌سر خود را رقم می‌زنند.

در این بیانیه تصریح شده است: سردار رشید سپاه اسلام، شهید حاج عبدالله اسکندری که سال‌های دراز در آرزوی شهادت بود با حضور در حرم مطهر حضرت زینب(علیها السلام) و در کسوت مدافعان حرم آل‌الله جان خود را فدا و پس از عمری جهاد و خدمت صادقانه شهد شیرین شهادت را از دست مولایش ابا عبدالله‌الحسین (علیه السلام) نوش جان کرد.

در این بیانیه مشترک اضافه شده است: این عطیه الهی به ایشان مبارک و بر فرمانده معظم کل قوا و خانواده مکرم و همرزمان این مجاهد سترگ تسلیت و تعزیت باد.

به گزارش فارس، به مناسبت فقدان این سرباز رشید ولایی و جان‌نثار، آیین بزرگداشتی ساعت 9:30 صبح یکشنبه هفته آینده در حسینیه عاشقان ثارالله(علیه السلام) برگزار می‌‌شود.

از عموم امت شریف و ولایتمدار استان فارس برای شرکت در این مراسم دعوت شده است.


[ شنبه 93/3/10 ] [ 6:46 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 1166
بازدید دیروز: 1188
کل بازدیدها: 19793168

طلایه دار