سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

مراسم تشییع پیکر مطهر شهید محرم علیپور از مدافعان حرم حضرت زینب(س) ظهر امروز از میدان آزادگان مرند به سمت گلزار شهداء با حضور مردم این شهر برگزار شد. 

 

 

 

 

 

به گزارش خبرگزاری فارس از  مرند، مردم ولایتمدار و شهید پرور مرند سه شنبه 9 اردیبهشت ، پیکر مطهر این شهید مدافع حرم اهل بیت را از میدان آزادگان تا گلزار شهدای مرند تشییع  و در مزار شهدای روستای قراجه محمد زادگاه پدری خود به خاک سپرده شد.

حاضران شرکت‌کننده در مراسم تشییع پیکر شهید محمدرضا بیضایی با سر دادن شعارهای "مرگ بر وهابی"، "مرگ بر سلفی"، "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسرائیل" و "مرگ بر ضد ولایت فقیه" به دشمنان اسلام هشدار دادند در صورت آسیب رساندن به حرم‌ حضرت زینب ( س) در سوریه و حرم اهل بیت در عراق حمام خون به راه خواهند انداخت.

سروان پاسدار شهید محرم علیپور از اهالی روستای قراجه محمد از توابع بخش مرکزی شهرستان مرند و پدر دو فرزند پنج و 11 ساله بود که چندی پیش در کشور سوریه هنگام دفاع از حرم مقدس حضرت زینب (س) به دست تکفیری های مزدور به شهادت رسید و امروز پس از تشییع بر روی دستان اقشار مختلف مردم مرند، در مزار شهدای روستای زادگاه پدری قراجه محمد به خاک سپرده شد.

پیکر این شهید بزرگوار دیروز با استقبال مسئولان و اقشار مختلف مردم قدر‌شناس و انقلابی آذربایجان شرقی وارد فرودگاه شهید مدنی(ره) تبریز شد.


[ شنبه 93/2/13 ] [ 8:59 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 527
بازدید دیروز: 445
کل بازدیدها: 19807229

طلایه دار