سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

یک عنصر گروه تروریستی جبهه النصره شنبه شب با یک خودروی جیپ گراند چروکی خود را نزدیک مدرسه «المبرات» ویژه ایتام در خیابان اصلی ورود شهر شیعه نشین هرمل در شرق لبنان منفجر کرد.

 

 

 

 

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ نیروهای امنیتی لبنان هویت عامل انتحاری شهر شیعه‌نشین هرمل که شنبه‌شب منجر به شهید و زخمی شدن تعداد زیادی از شیعیان شد را اعلام کرد.

نیروهای امنیت لبنان اعلام کردند عامل انتحاری «امجد فوزی عبد الکریم» متولد سال 1986 و از اهالی منطقه "فنیدق" در شهر "عکار بوده است.

بر طبق اطلاعات بدست آمده، شخص انتحاری خانواده خود را یک سال پیش ترک کرده  و در منطقه "البداوی" سکونت داشته است.

امجد فوزی عبد الکریم که به گروه تروریستی جبهه النصره پیوسته بود شنبه شب با یک خودروی جیپ گراند چروکی خود را نزدیک مدرسه «المبرات» ویژه ایتام در خیابان اصلی ورود شهر شیعه نشین هرمل در شرق لبنان منفجر کرد.

در این انفجار که عامل انتحاری خود را در ایستگاه توزیع مواد سوختی موسوم به «الایتام» که وابسته به یک موسسه خیریه است منفجر کرد، 5 نفر از شیعیان به شهادت رسیده و شمار زیادی مجروح شدند.

گروه تروریستی جبهه النصره با صدور بیانیه ای مسوولیت انفجار شهر شیعه نشین هرمل را بر عهده گرفت. این تقریبا یکی از بزرگترین عملیات های انفجاری است که در مناطق مختلفی از لبنان از جمله در ضاحیه و هرمل رخ داد.


[ دوشنبه 92/11/14 ] [ 10:5 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 68
بازدید دیروز: 2534
کل بازدیدها: 19783538

طلایه دار