سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

مقاومت اسلامی لبنان عصر امروز از شهادت دو رزمنده خود به نام‎های «خلیل الموسوی» و «علی محمود حیدر احمد» در خاک سوریه خبر داد.

 

 

 

به گزارش خبرگزاری اهل‎بیت(ع) ـ ابنا ـ مقاومت اسلامی لبنان در بیانیه‎ای با اشاره به آیه "وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا  بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُون" تاکید کرد: با عزت و افتخار اعلام می‎داریم که «خلیل الموسوی» به خیل عظیم شهدا پیوست.

در ادامه بیانیه آمده است: این رزمنده حزب الله که از ساکنین شهرک "النبی شیث" بود در حین عملیاتی جهاد خود در سوریه هدف گلوله دشمن قرار گرفت.

حزب الله هنوز تاریخ تشییع شهید مذکور را اعلام نکرده است.

مقاومت اسلامی همچنین در بیانیه دیگری با بیان آیه "مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ ? فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ  وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا" خاطرنشان کرد: «علی محمود حیدر احمد» ملقب به "جبرئیل" از دیگر رزمندگانی است که به فیض شهادت نایل شد.

این بیانیه افزود: این شهید والامقام از ساکنین شهرک "علمات الجبیلیه" بود که در حین انجام وظیفه جهادی خود در خاک سوریه به آسمان پَر کشید.

 

در بیانیه مذکور آمده است: مراسم ختم این شهید بزرگوار ساعت 13:30 فردا ـ شنبه 12 بهمن ـ در مجتمع "الحورا زینب(س)" برگزار خواهد شد.

به نوشته بیانیه مقاومت اسلامی لبنان قرار است پیکر مطهر شهید علی محمود ساعت 15 فردا از مقابل منزلش تشییع و سپس در آرامگاه "شهدای الغبیری" به خاک سپرده شود. 


[ جمعه 92/11/11 ] [ 11:2 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 2758
بازدید دیروز: 550
کل بازدیدها: 19812203

طلایه دار