سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ هزاران تن از مردم فلسطین پیکر شهید «محمد ابولطیفه» 18 ساله را تشییع و به خاک سپردند. وی که در اردوگاه آوارگان قلندیا، در شمال قدس اشغالی از ناحیه پا مورد اصابت گلوله قرار گرفته، سومین فلسطینی است که در یک هفته اخیر به دست نظامیان اشغالگر به شهادت می‌رسد.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ سه شنبه 94/5/6 ] [ 10:47 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ شماری از نظامیان صهیونیست به مسجد الاقصی یورش بردند و فلسطینیانی را که در دفاع از این مسجد حضور داشتند ضرب و شتم و تعدادی را نیز زخمی کردند.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ سه شنبه 94/5/6 ] [ 10:45 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ پیکر مطهر روحانی شهید حجت‌الاسلام «سیدمحمد موسوی‌ناجی» از مدافعان حریم اهل‌بیت(ع) پس از انتقال به قم، شامگاه امروز یکشنبه چهارم مردادماه به آغوش خانواده بازگشت.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ دوشنبه 94/5/5 ] [ 7:8 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ پیکر مطهر شهید «محمد ابراهیمی» از مدافعان حرم افغانستانی که با عضویت در لشکر فاطمیون به حفاظت از حرم حضرت زینب(س)، دیگر اماکن مقدسه شیعی و مناطق شیعه نشین سوریه پرداخته بود؛ عصر پنجشنبه اول مردادماه در قم تشییع شد.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ دوشنبه 94/5/5 ] [ 7:6 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای مدافع حرم "جواد کوهساری" و "سید روح الله موسوی" در مشهد مقدس برگزار شد. شهید "جواد کوهساری" 26 تیر ماه در منطقه عملیاتی فلوجه عراق و شهید "سید روح الله موسوی" در مناطق عملیاتی سوریه به شهادت رسیده است.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ دوشنبه 94/5/5 ] [ 7:4 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ یادواره شهید مدافع حرم "جواد کوهساری"، همزمان با سالروز تخریب قبور ائمه بقیع(ع)، در مسجد النبی(ص) مشهد مقدس با سخنرانی سردار بهمن امیری مقدم، فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی و مداحی احمد واعظی برگزار شد. شهید "جواد کوهساری" 26 تیر ماه در منطقه عملیاتی فلوجه عراق به شهادت رسیده است.

 

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ دوشنبه 94/5/5 ] [ 7:2 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ یکی دیگر از رزمندگان جوان حزب الله در سوریه شهید شد.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ دوشنبه 94/5/5 ] [ 7:1 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

پیکرهای پاک 76 شهید تازه تفحص دوران دفاع مقدس در خاک عراق، روز دوشنبه از طریق مرز بین المللی شلمچه وارد میهن اسلامی شدند. این آیین با حضور جمعی از مقام های لشکری و کشوری، نیروهای مسلح، خانواده های شهدا و قشرهای مختلف مردم در مرز شلمچه انجام شد.






[ دوشنبه 94/5/5 ] [ 6:59 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ در شرایطی که شبکه‌های تلویزیونی عراق، اعلام خبر مهمی را برای ساعات آینده وعده داده‌اند، نیروهای امنیتی این کشور در ادامه عملیات آزادسازی استان الانبار و شهرهای الرمادی و فلوجه، وارد دانشگاه الانبار شدند.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ دوشنبه 94/5/5 ] [ 6:57 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ خادمان حرم مطهر حضرت امام حسین(ع) و حرم مطهر حضرت عباس(ع) در سالروز تخریب قبور مطهر ائمه بقیع به عزاداری و سوگواری پرداختند.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ دوشنبه 94/5/5 ] [ 6:56 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
<   <<   11   12      >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 38
بازدید دیروز: 346
کل بازدیدها: 19808933

طلایه دار