سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

sh hazrate%20zeinab گلچین روضه و سینه زنی از شهادت حضرت زینب (س)

 

گلچین 140 قطعه از بهترین سبک در وصف شهادت حضرت زینب (س) در سالهای قبل با مداحی حاج محمودکریمی ، حاج سعیدحدادیان ، حاج محمدطاهری ، حاج حسن خلج ، حاج مهدی سلحشور ، حاج سیدمجید بنی فاطمه ، حاج احمدواعظی ، حاج رضا بذری ، حاج سیدمهدی میرداماد ، کربلایی حمیدعلیمی ، حاج مهدی مختاری ، حاج حسین سیب سرخی ، حاج علی رحمانی ، حاج محمود گرجی ، حاج ابوالفضل بینائیان به صورت صوتی در ادامه مطلب آماده دانلود میباشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دوستان توجه داشته باشن دانلود به صورت غیر مستقیم می باشد.

 

دریافت فایلهای صوتی :

حاج محمودکریمی-ای که یک گوشه نگاهت غم عالم ببرد (روضه)

حاج محمودکریمی-آی برادر جان سلیمان زمانی (روضه بی بی زینب سلام الله علیها)

حاج محمودکریمی-با این اشکای بی صدای من مثه طوفانه گریه های من (زمینه)

حاج محمودکریمی-نمیشه باورم که وقته رفتنه تموم این سفر بارش به شونه منه (شور)

حاج محمودکریمی-در گیر و دار قافیه ماند درست نیست (واحد سنگین)

حاج محمودکریمی-بی تاب بی تابم دلتنگ اربابم (تک)

حاج محمودکریمی-بس که با خود ماتم از کرببلا برداشته (روضه)

حاج محمودکریمی-رحم کن بر دلم که غمگین است (شور)

حاج محمودکریمی-کربلایی ابراهیم رحیمی-تو رو دیدم رو نیزه لب عطشان تو بودی (مناجات)

حاج محمودکریمی-دلم گرفته از این انتظار طولانی (روضه)

حاج محمودکریمی-منم که زیر پر و بالم آسمانم بود (روضه)

حاج محمودکریمی-نگاه من به در و دل در انتنظار توست (روضه)

حاج محمودکریمی-خورشیدم و زیر آفتابم (روضه)

حاج محمودکریمی-از غمت در قلب ما شور قیامت (روضه)

حاج محمودکریمی-ای چشم تو ادامه دریای کربلا (روضه)

حاج محمودکریمی-پرچمت گر سرنگون شد من نگه می دارمش (روضه)

حاج محمودکریمی-کار خدا بود بری و روزگار خواهر و نبینی واویلا (زمینه)

حاج محمودکریمی-هم حسن و حسینی و هم علوی خصال تو (تک)

حاج محمودکریمی-اگه طوفان تو قلبت اگه بی قراری امشب (واحد)

حاج محمودکریمی-حماسه آفریده یا زینب (واحد)

حاج محمودکریمی-ای به کام تو زبان بو تراب (شعرخوانی)

حاج محمودکریمی-بی سر و سامان توام یاحسین (مناجات)

حاج محمودکریمی-از تل زینبیه زینب صدا می زد حسین (دم)

حاج محمودکریمی-میون دستای منه پیرهن خونی تو (زمینه)

حاج محمودکریمی-امشب برادر زینب و چشای گریونش (واحد)

حاج محمودکریمی-روی نیازم کجاست روی حسین است و بس (شور)

حاج محمودکریمی-امشب من هم مسافرم تو کجایی برادرم (زمینه)

حاج محمودکریمی-ای خدای صبر عالم خواهر حسین (واحد)

حاج محمودکریمی-لاله سرخ پرپرم برادرم برادرم (واحد)

حاج محمودکریمی-شده یه دشت پر ستاره آی داداش (زمینه)

حاج محمودکریمی-دل خونتر از ابر و طوفان (واحد)

حاج محمودکریمی-عقده ام واشده است (واحد)

حاج محمودکریمی-نوایی نوایی نوایی نوایی (زمینه)

حاج محمودکریمی-ای بی کفن برادر حسین حسین (زمینه)

حاج محمودکریمی-جنگیدم به نفسهای آتشینم (زمینه)

حاج محمودکریمی-شب تاره بی قراره دلی که چاره نداره (زمینه)

حاج محمودکریمی-یک سال و نیم بعد از تو سالار تشنه لب (واحد)

حاج سعیدحدادیان-ای تمام علی تمام حسین (روضه)

حاج سعیدحدادیان-روضه حضرت زینب سلام الله علیها (روضه)

حاج سعیدحدادیان-روضه حضرت زینب سلام الله علیها (روضه)

حاج محمدرضاطاهری-یارب این دل شکسته ما را صبور کن (روضه)

حاج محمدرضاطاهری- روضه خوانی خواهرت با توست (روضه)

حاج محمدرضاطاهری-حسین ای یار کربلایی کی دیدنم میایی (زمینه)

حاج محمدرضاطاهری-آمد زمان غسلت حتما بگو برادر (واحدسنگین)


دیگرمداحان اهل البیت-قهرمان زنان زینب کبری بود (واحد)

حاج محمدرضاطاهری-زندگی بی تو هروزش یه ساله (زمینه)

حاج محمدرضاطاهری-حسین طاهری-ذکر اباعبدالله الحسین (ذکر)

حاج محمدرضاطاهری-حسین طاهری-آقاجون باز دوباره دلم گرفته (شور و مناجات)

حاج محمدطاهری-ببین که دل متوسل به زینب کبری ست (روضه)

حاج محمدطاهری-امان از دل زینب زینب زینب (زمینه)

حاج محمدطاهری-ای رسول نهضهت عشق قهرمان کربلا (واحد)

حاج محمدطاهری-نفسها ناله های زار شد آقا نمیایی (روضه)

حاج محمدطاهری-اگه کشتند چرا آبت ندادند (زمینه)

حاج محمدطاهری-می دیده عطر و بوی تو حسین جان (واحد)

حاج محمدطاهری-چه غم اگر که نگاه همه جوابم کرد (روضه)

حاج محمدطاهری-برادر بیا تا به شهر زهرا برگردیم (زمینه)

حاج محمدطاهری-اینجا خیمه مزن یابن الزهرا حسین (واحد)

حاج محمدطاهری-باورم نمیشه که امشب شب آخرته (شور)

حاج محمدطاهری-امشب به کربلا غوغت و زمزمه ست (واحد)

حاج محمدطاهری-آهسته تر برو می آیم از قفا (واحد)

حاج حسن خلج-روضه حضرت زینب سلام الله علیها (روضه)

حاج حسن خلج-ای خدا ای خدا این وقت را هجران مکن (روضه)

حاج حسن خلج-قبله ام روی تو بوسم گلوی تو (واحد)

حاج احمدواعظی-زینبم من چلچراغ صحن نور (واحد)

حاج احمدواعظی-سیده النسا اللعالمین (شور)

حاج احمدواعظی-فهیمه ای که ازل مفهمه (شور)

حاج احمدواعظی-بی بی دل بر شما بستم (شور)

حاج احمدواعظی-چهل روزه حسینم را ندیدم (شور)

حاج مهدی سلحشور-خیره مونده به تو زینب نگران (زمینه)

حاج محمدرضا بذری-بشینه پای روضه ت هر کسی داره طاقتش رو (روضه)

حاج محمدرضا بذری-بار غمت رو تو برادر (زمینه)

حاج محمدرضا بذری-از وقتی که به کام من (شور)

حاج محمدرضا بذری-ای دریای رحمتت دریابم دیگه (شور)

حاج محمدرضا بذری-نکنه میخوای بگی که برات نوکر نمیشم (مناجات)

حاج محمدرضا بذری-سری به نیزه بلند است در بربر زینب (زمینه)

حاج محمدرضا بذری-ذکر من وفتیکه آب می نوشم سلام برحسین (شور)

حاج سیدمجید بنی فاطمه-زارم بیقرام تو شبهای غمزده (زمینه)

حاج سیدمجید بنی فاطمه-نگاه من به در و دیده اشک بار تو است (روضه)

حاج سیدمجید بنی فاطمه-ای خدای صبر عالم _واحد)

حاج سیدمجید بنی فاطمه-بستر من رو به قبله ست زینب تو داره می میره (شور)

حاج سیدمجید بنی فاطمه-ز وقت بد به دنیا ماندم ای دوست (روضه)

حاج مهدی مختاری-زینب بنت الحیدر (واحد)

حاج مهدی مختاری-من از قبیله عشقم جنون جنون یار من است (شعرخوانی)

حاج مهدی مختاری-مدینه و اشکای من (واحد سنگین)

حاج مهدی مختاری-خدا خدا امون از این غصه ها (زمینه)


کربلایی حمیدعلیمی-برادر زینبت داره می میره (شور)

حاج سیدمهدی میرداماد-نفس ها ناله های زار شد آقا نمی آیی (مناجات)

حاج سیدمهدی میرداماد-روضه حضرت زینب و سیدالشهدا علیهما السلام(روضه)

حاج سیدمهدی میرداماد-امان از ضرب کعبه نی ، امان از غربت زینب (زمینه)

حاج سیدمهدی میرداماد-ذکر نام مبارک حضرت سیدالشهدا علیه السلام (ذکر)

حاج سیدمهدی میرداماد-الهی قربونت بره زینب برادر ، یادت باشه نیومدی لحظه ی آخر (سنگین)

حاج سیدمهدی میرداماد-الهی تا ابد در به در تو باشم ، خون جگر تو باشم (واحد)

حاج سیدمهدی میرداماد-بغض من دیگه گلوگیره ، خواهرت دیگه زمین گیره (شور)

حاج سیدمهدی میرداماد-ذکر نام مبارک حضرت حیدر امیرالمومنین علیه السلام

حاج سیدمهدی میرداماد-سلام علی قلب زینب الصبور (روضه)

حاج سیدمهدی میرداماد-دل ما را خون نکن برادر غریب من (واحد)

حاج سیدمهدی میرداماد-تو فقط دست به زانو مزن و گریه مکن (روضه)

حاج سیدمهدی میرداماد-واوایلا حسین من حسین من (زمینه)

حاج سیدمهدی میرداماد-از دل بی شکیب میخوانم (روضه)

حاج سیدمهدی میرداماد-روضه حضرت زینب سلام الله علیها (روضه)

حاج سیدمهدی میرداماد-امان از ظلمت این شب خدایا (زمینه)

حاج سیدمهدی میرداماد-خیزد ز دل شراره نمانده راه چاره (واحد)

حاج سیدمهدی میرداماد-روضه حضرت زینب  سلام الله علیها (روضه)

حاج سیدمهدی میرداماد-زینب زینب کانون وفا زینب (روضه)

حاج سیدمهدی میرداماد-دار و ندار من حسین (زمینه)

حاج سیدمهدی میرداماد-موج می زنه ماتم تو چشم دریاییش (واحد)

حاج سیدمهدی میرداماد-بر خوان غم چو عالمیان را صلا زدند (واحد)

حاج سیدمهدی میرداماد-زینب عفیفه ای ست که در راه عفتش (تک)

دیگر مداحان-انا لله والیه راجعون زینب غمدیه میره امشب تا آسمون (زمینه)

حاج حسین سیب سرخی-غم عشقت آقاجون دلو کرده پریشون (واحد)

حاج حسین سیب سرخی-اون قدر خودمو می زنم آقا نیگام کنی یک دم (شور)

حاج مجتبی رمضانی-لحظه های آخره و هی میزنه نفس نفس (زمینه)

حاج مجتبی رمضانی-بشینه پای روضم (سنگین)

حاج مجتبی رمضانی-هرکه دارد هوس کرببلا گوش کند(واحد)

حاج مجتبی رمضانی-اشکای میون روضت آبرومه (واحد)

حاج مجتبی رمضانی-مستونه هرله کن (شور)

حاج مجتبی رمضانی-منی که روضه گردم (شور)

حاج مجتبی رمضانی-آهای جماعت میاد صدای شهید (شور)

حاج مجتبی رمضانی-شکر مخصوص خداوند است و بس ( مدح حضرت علی(ع))

حاج محمودگرجی-می کنی با دست خون قبر مرا (روضه)

حاج محمودگرجی-یک سال و نیم گذشت ولی (واحدسنگین)

حاج ابوالفضل بینائیان-روضه حضرت زینب سلام الله علیها (روضه)

حاج ابوالفضل بینائیان-روضه حضرت زینب سلام الله علیها (روضه)

حاج ابوالفضل بینائیان-من زینبم بزرگ شدم با غصه های روزگار (واحد)

حاج ابوالفضل بینائیان-برق عشقت تو دلم نا محدوده (شور)

حاج ابوالفضل بینائیان-حسین امیر لشکرم حسین عزیز برادرم (شور)

حاج ابوالفضل بینائیان-حسین ای یار وای دلدارم باور کن دوست دارم (شور)

حاج ابوالفضل بینائیان-یه خواهر تک و تنها (زمینه)

حاج علی رحمانی-عاشقا بیاید دوباره توی مهمونی بشینیم (روضه)

حاج علی رحمانی-یک سال و نیم نیست باورم (واحدسنگین)

حاج علی رحمانی-زینب یا عقیله العرب (شور)

حاج علی رحمانی-دوباره هر بار میون غمهام (شور)

حاج علی رحمانی-بیقرارم بیقرارم هروله به شور و شین رو دوست دارم (شور)

حاج علی رحمانی-آره نوکر این خونم بودم و هستمو می مونم (شور)

حاج علی رحمانی-امشبه که مستیم به پا شه (زمینه)

حاج علی رحمانی-دلم اسیره کربلاته یا حسین (شور)

حاج علی رحمانی-برای نوکرای تو دل نشینه صدای تو (شور)

حاج علی رحمانی-بعضی وقتا که میشه (تک)

حاج علی رحمانی-یه آرزو دارم آقا اونم فقط کربلاته (مناجات)

 

 

 

منبع : خیمه دل سوختگان


[ شنبه 92/3/4 ] [ 9:35 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 402
بازدید دیروز: 754
کل بازدیدها: 19762033

طلایه دار