سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ در پی وقوع حادثه دلخراش سقوط جرثقیل در مکه، سایت عصر ایران به بررسی این موضوع پرداخت و نوشت: بررسی گزارش‌های ثبت شده آب و هوایی مکه مکرمه در ساعت وقوع حادثه نشان می‌دهد که سرعت باد در این شهر در 11 سپتامبر هیچگاه به بیش از 22 کیلومتر بر ساعت نرسیده است. جهت وزش هم با جهت واژگونی یکی نبود.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 94/6/25 ] [ 5:5 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ‌ ابنا ـ پژوهشگاه فضایی ایران از جان باختن یک دانشمند علوم فضایی کشورمان در حادثه دلخراش سقوط بالابر در مسجد الحرام خبر داد.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 94/6/25 ] [ 5:4 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ هر سال در ایام حج تمتع، جمعیت زیادی از زائران راهی غار حرا در کوه نور می‌شوند تا محلی را که پیامبر(ص) در آن مبعوث شده است، زیارت کنند. دهنه? غار حرا بسیار کوچک است و جمعیت زیادی اصرار دارند به غار وارد شوند تا داخل آن نماز بپا دارند و این غار کوچک را که رسول اکرم(ص) روزهای زیادی در آن به اعتکاف می‌نشستند، ببینند. البته گاهی این شانس قسمت همه نمی‌شود، برای همین برخی گوشه‌ای دنج را پیدا می‌کنند و به ذکر و دعا می‌پردازند.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 94/6/25 ] [ 5:4 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ مراسم تشییع جنازه 107 تن از جانباختگان حادثه سقوط جرثقیل در مسجدالحرام روز گذشته در مکه مکرمه برگزار شد. درحادثه روز جمعه مکه که به دنبال شروع توفان و بارندگی شدید روی داد یک جرثقیل مربوط به تعمیرات مسجد الحرام سقوط کرد که در آن 107 نفر کشته و 238 نفر مجروح شدند.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 94/6/25 ] [ 5:2 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ پس از آنکه ارتش صهیونیستی اعلام کرد که لباس نظامیان یگان‌های ویژه خود را به خاطر استفاده گروه‌های مقاومت فلسطین از لباس‌های مشابه آن‌ها تغییر داده است، مقاومت بار دیگر در کمتر از 24 ساعت لباس‌های جدیدی برای مبارزان خود طراحی کرد تا به قول معروف به ارتش صهیونیستی رو دست بزند و آنرا به استیصال بکشد.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 94/6/25 ] [ 4:50 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل بیت (ع) ـ ابنا ـ وب‌سایت رسمی جنبش انصار الله یمن اعلام کرد: کمیته‌های مردمی یمن روز گذشته توانستند مناطقی از شهر «تعز» را از لوث وجود تروریست‌ها و مزدوران رژیم سعودی پاک‌سازی کنند.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 94/6/25 ] [ 4:49 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

مجموعه نوحه های مراسم مدافعان حرم ( 13 شهریور 94 ) با نوای گرم حاج مهدی سلحشور و حاج ابوذر بیوکافی که در هیات ثارالله (ع) رشت اجرا شده است را به صورت صوتی می توانید از ادامه مطلب دانلود کنید.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ شنبه 94/6/21 ] [ 11:40 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

11

به گزارش سایت گرو به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، روز گذشته فرزند دوم شهید فرهاد خوشه بر مدافع حرم لنگرودی در غیاب پدر به دنیا آمدو نام این دختر فاطمه نامیده شده است.

 

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ شنبه 94/6/21 ] [ 11:33 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ خبر شهادت یکی دیگر از فرماندهان میدانی حزب الله در منطقه قلمون سوریه اعلام شد.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ شنبه 94/6/21 ] [ 11:24 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

عکس/ بابای خوب «طاها»

بر این سنگ ، علاوه بر مشخصات و جملاتی حماسی، کلماتی زیبا و تاثیر گذار حک شده است به این قرار: «بابای خوب طاها»

 

 

 

ادامه مطلب...

[ شنبه 94/6/21 ] [ 11:23 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 660
بازدید دیروز: 754
کل بازدیدها: 19762291

طلایه دار