سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت (ع) ـ ابنا ـ گردان‌های «حمزه» وابسته به عشایر سنی که در کنار ارتش و پلیس عراق در مناطق شمالی این کشور با گروه داعش می‌جنگند، در درگیری‌های اخیر در اطراف شهر حدیثه واقع در غرب رمادی، تعدادی از تلفن‌های همراه افراد کشته شده این گروه را یافتند و از این طریق اسرار و رازهای پنهانی آن را فاش کردند.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ شنبه 93/6/22 ] [ 8:15 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت (ع) ـ ابنا ـ هزاران فلسطینی روز گذشته پیکر شهید «رائد الجعبری» را که در اسارت بود و در داخل زندان‌های دشمن به علت شکنجه به شهادت رسید تشییع کردند.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ شنبه 93/6/22 ] [ 8:13 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

مراسم غبار روبی حرم مطهر فرزند بلافصل امام محمد باقر(ع) مشهد اردهال با حضور با حضور معاون وزیر دفاع برگزار شد.
[ شنبه 93/6/22 ] [ 12:9 صبح ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش پرتال خبری آران و بیدگل"ای بی نیوز" به نقل از ایرنا،رییس جمعیت هلال احمر آران و بیدگل روز چهارشنبه به ایرنا گفت: اجساد «رامین بخشی» و «مازیار حنیفی» اهل رودهن تهران که چهارشنبه هفته گذشته در کویر مرنجاب ناپدید شده بودند، ساعت 20 سه شنبه توسط کویرنوردان اعزامی از تهران در حسن آباد قم در 80 کیلومتری آران وبیدگل و 30 کیلومتری خودرو آنان پیدا شد.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ شنبه 93/6/22 ] [ 12:1 صبح ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت (ع) ـ ابنا ـ حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی در تماس تلفنی جویای سلامتی رهبر معظّم انقلاب شد و بهبودی کامل و هرچه سریع‌تر ایشان را از خدای متعال مسألت نمودند.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ جمعه 93/6/21 ] [ 9:52 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت (ع) ـ ابنا ـ خانم گلنسا جوکار چهارشنبه شب پس از سه روز بستری در بیمارستان مرکز پزشکی مدینه درگذشت.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ جمعه 93/6/21 ] [ 9:51 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت (ع) ـ ابنا ـ آیت‌الله حاج شیخ محمدتقی نصیری، از مدیران حوزه علمیه سمنان و شاگرد امام خمینی (ره) به دلیل کهولت سن پنجشنبه شب در گذشت.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ جمعه 93/6/21 ] [ 9:50 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
به گزارش خبرگزاری اهل‎بیت(ع) ـ ابنا ـ مراسم سی و سومین سالگرد شهادت دومین شهید محراب حضرت آیت الله مدنی، از مبارزان و پیش قراولان انقلاب اسلامی نماینده دورهاول مجلس خبرگان و امام جمعه تبریز در مسجد مقبره و در جوار مرقد شریف حضرت آیت‎الله «قاضی طباطبائی(ره)» برگزار شد. این مراسم با حضور باشکوه مردم شهید پرور تبریز، نیروهای مسلح، ارگان‏ها، نهادهای دولتی علما و روحانیت مبارز بویژه نماینده مقام معظم رهبری در استان آذربایجان شرقی و آیت الله «شبستری» رئیس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع) برگزار گردید.




ادامه مطلب...
[ جمعه 93/6/21 ] [ 9:48 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ در حالی که مقامات رژیم صهیونیستی از تخریب شبکه تونل‌های گروه‌های مقاومت فلسطین در غزه در جنگ اخیر سخن گفته‌اند، نمایندگان گروه‌های فلسطینی در غزه بر نادرست بودن این ادعا تاکید دارند.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ جمعه 93/6/21 ] [ 9:45 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت (ع) ـ ابنا ـ ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز ـ جمعه 21 شهریور ـ یک فروند بالن جاسوسی مجهز به چند دوربین فیلمبرداری را بر فراز شهر میس الجبل لبنان به پرواز درآورد.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ جمعه 93/6/21 ] [ 9:42 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 597
بازدید دیروز: 141
کل بازدیدها: 19775783

طلایه دار