سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

همزمان با بسیج وکلای حقوقی برخی کشورهای عربی با حمایت‌های مالی آمریکا و عربستان سعودی برای تبرئه دیکتاتور مصر از جنایت‌هایش، 13 وکیل حقوقی اسرائیلی نیز برای دفاع از وی داوطلب شدند.
به گزارش فرهنگ نیوز به نقل از فارس، "اوری گای رون" وکیل اسرائیلی اعلام کرد که سندیکای وکلای اسرائیل در حال بررسی اعزام وکلای مدافع اسرائیلی برای دفاع از "حسنی مبارک" است.وی افزود که در حال حاضر 13 وکیل مدافع حقوقی برای دفاع از مبارک و حضور در جلسه محاکمه مجدد وی که قرار است 24 سپتامبر (2 مهر) برگزار شود، داوطلب شده‌اند.اوایل ماه جاری نیز یک هیئت از وکلای کویتی برای حضور در سومین جلسه دادگاه مبارک به مصر آمدند که این مسئله خشم انقلابیون مصر را برانگیخت.از سوی دیگر یک منبع نزدیک به خانواده مبارک فاش کرد که "سوزان مبارک" همسر مبارک چند روز پیش با حضور در سفارت انگلیس گذرنامه‌های انگلیسی خانواده را بدون هیچ مشکلی تمدید کرده است و در حال آماده‌سازی مقدمات سفر تمامی اعضای خانواده پس از پایان دادگاه است.به گفته این منبع یک وکیل مجرب انگلیسی که به مسائل حقوقی مصر نیز آشنایی کامل دارد، بنا به درخواست یک کشور بزرگ عربی به مصر آمده است و یک هیئت سری مربوط به این کشور عربی حمایت‌های مالی از عملیات رهایی متهمان از محاکمه را دنبال می‌کند.بنابر این گزارش این وکیل انگلیسی از هیئت سری عربی مبلغ 3 میلیون دلار دریافت کرده و حتی با وی به طور رسمی قرارداد امضا کرده‌ است تا 12 ماه یعنی تا پایان محاکمه مبارک در قاهره باقی بماند و راهنمایی‌های حقوقی لازم در این باره را ارائه کند.

 

 

 

 


[ دوشنبه 90/6/28 ] [ 8:34 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

چند سالی است که شیعیان مستقر در منطقه «بوابه فاطمه» آرایشی جدید به این نقطه مرزی داده اند که بر جذابیت آن افزوده و ابعاد دردناکش را برای صهیونیست های هم جوار با این منطقه افزایش داده است.


به گزارش فرهنگ نیوز به نقل ازفارس در لبنان ، منطقه مرزی «بوابه فاطمه» در جنوب لبنان ، به کابوسی دردناک برای رژیم صهیونیستی بدل شده است.
منطقه مرزی «بوابه فاطمه»(به معنای «دروازه فاطمه) واقع در جاده «ناقوره-مرجعیون» یکی از جذابیت های جنوب لبنان برای علاقمندان به مقاومت و در عین حال خاری دردناک بر پیکره اشغالگران صهیونیست می باشد. این منطقه که آخرین نقطه ای است که ارتش اشغالگر اسراییل در سال 2000 از آن عقب نشینی نمود و از آن زمان به عنوان نمادی از مقاومت ضد صهیونیستی ، برای مردم لبنان و علاقمندان به مقاومت اسلامی شناخته می شود و طی یک دهه گذشته مورد بازدید هزاران نفر از مردم لبنان و سایر نقاط جهان قرار گرفته است.
چند سالی است که شیعیان مستقر در منطقه «بوابه فاطمه» آرایشی جدید به این نقطه مرزی داده اند که بر جذابیت آن افزوده و ابعاد دردناکش را برای صهیونیست های هم جوار با این منطقه افزایش داده است.
به گزارش خبرنگار فارس در لبنان ، امروز در «بوابه فاطمه» میدانی ساخته شده است که مزین به تصاویر و جملاتی ضد صهیونیستی از امام خمینی ، رهبر معظم انقلاب ،شهید سید عباس موسوی و سید حسن نصرالله می باشد. جالب این که این میدان به راحتی توسط مرزداران ارتش صهیونیستی و حتی شهرک نشینان مجاور قابل رویت است.
خبرنگار فارس با حضور در میدان «بوابه فاطمه» ، تصاویری اختتصاصی از زوایای مختلف این میدان به ثبت رسانده است که در بخش «عکس های مرتبط» ضمیمه شده و قابل مشاهده است.

[ دوشنبه 90/6/28 ] [ 8:22 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش فرهنگ نیوز به نقل از رییس این بنیاد در مصاحبه با واحدمرکزی خبر، با اعلام این خبر گفت: تولید بازی های رایانه ای براساس فیلم ها و سریال های موفق،‌ یکی از جذاب ترین بخش های تولید بازی های رایانه ای در جهان محسوب می شود.

مینایی اضافه کرد: با توجه به موفقیت و تاثیرگذاری سریال تلویزیونی مختارنامه، تولید بازی رایانه ای براساس این سریال در دستور کار بنیاد ملی بازی های رایانه ای کشور قرار گرفت.

وی افزود: جلسات متعددی با تولید کنندگان سریال مختارنامه انجام شده و فیلم نامه این سریال نیز در اختیار ما قرار گرفته است.

رییس بنیاد ملی بازی های رایانه ای گفت: هم اکنون عوامل تولید با حضور در شهرک فیلمبرداری مختارنامه، عکاسی اولیه از محل به طور کامل انجام شده است.

وی افزود: با شرکت تولید کننده فنی این بازی رایانه ای نیز به توافق رسیده ایم و به زودی قرارداد نهایی امضا می شود. آقای مینایی گفت: quotation mark ملک سلیمان quotation mark و quotation mark ‌راه آبی ابریشم quotation mark از دیگر آثار سینمایی است که در حال بحث و بررسی درباره تولید بازی رایانه ای آن هستیم.

وی افزود: هم اکنون بازی های رایانه ای ذوالقرنین، ‌تهران1500و قلب سیمرغ در بنیاد ملی بازی های رایانه ای در حال تولید است. صدا و تصویر دارد.


[ دوشنبه 90/6/28 ] [ 8:14 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

 فرهنگ نیوز به نقل از بولتن نیوز : در بیرون سالن همایش بودم که ماجرای مسجدی به نام «خامنه ای» در داغستان روسیه را از چند نفر از مدعوین شنیدم. موضوع برایم جالب آمد. از یک شرکت کننده روسی این سوال را پرسیدم، گفت: این مسجد در داغستان روسیه واقع شده و فورا با دست به مردی اشاره کرد و گفت: برو از آقایی که آنجا ایستاده، سوال کن.دکتر نوری محمد زاده،  امام جماعت مسجد خامنه ای در شهر "ماخاچ کالا"، پایتخت داغستان است و در دانشگاه تهران، زبان و ادبیات فارسی خوانده و در کنار آن با دروس حوزه هم آشنا شده است. با او سلام  و احوال پرسی کردم و فورا رفتم سر اصل مطلب و پرسیدم: ماجرای این مسجد چیست؟نوری محمد زاده جواب داد: جمعیت نژاد ایرانی در داغستان زیاد است. بیش از یک قرن پیش گروهی از ایرانی ها به دلیل برخی موضوعات سیاسی- اجتماعی به سمت این منطقه کوچ کردند. مسجد خامنه ای هم حدود 120 سال قبل توسط دو برادر به نام اسدالله و لطف الله خامنه ساخته شده است. این مسجد بعد از جنگ جهانی دوم و شروع جنگ سرد میان آمریکا و شوروی و به تبع آن ترویج ایدئولوژی کمونیسم، به باشگاه ورزشی تبدیل شد و عملا دیگر مسجد نبود. اما یک سال قبل از فروپاشی شوروی چون مشکلات شوروری زیاد شده بود و نمی توانست به همه مسائل توجه داشته باشد دوباره شیعیان این مسجد را پس گرفتند. قبلا اسم این مسجد «خامنه» بود اما حالا دیگر شیعیان داغستان به عشق رهبر جمهوری اسلامی، به آن «مسجد خامنه ای» می گویند.از رئیس مرکز اهل بیت (ع) داغستان درباره فعالیت های فرهنگی که در این مسجد انجام می دهند پرسیدم، جواب داد:
هر سال پیرامون روابط فرهنگی- دینی ایران و داغستان کنفرانس هایی برگزار می کنیم که به نزدیکی و آشنایی هر چه بیشتر مردم این دو سرزمین به خصوص مسلمانان داغستان کمک زیادی می کند.
نمایشگاه های قرآن و کتب و محصولات مذهبی هم در فصول مختلف برگزار می کنیم. در کنار این، ماهنامه ای هم به نام "کوثر" منتشر می کنیم که در کل داغستان و اطراف آن پخش می شود.
ترجمه و تألیف کتاب هم جزو یکی از کارهای ما است که تا به حال توانستیم با کمک دوستان بیش از 13 کتاب دینی و 15 کتاب ایران شناسی منتشر کنیم.در داخل خود مسجد هم در کنار برپایی مراسم های اعیاد و وفات های اهل بیت (ع)، کلاس های آموزشی چون کلاس آموزش قرآن، احکام، زبان و ادبیات فارسی و... برگزار می کنیم. علاوه بر این در دانشگاه های علوم انسانی داغستان هم کلاس های "شیعه شناسی" راه اندازی کردیم و دانشجویان را با معارف شیعی آشنا می کنیم.در کنار این ها در حوزه فضای اینترنت هم دو سایت راه اندازی کرده ایم. یکی به نام "سایت اطلاع رسانی شیعه" به آدرس www.imamat-news.ru  و دیگری به نام "کتابخانه تخصصی شیعه" به آدرس www.imamat-books.ru .رئیس ایران شناسی دانشگاه داغستان درباره اوضاع و جمعیت مسلمانان ماخاچ کالا گفت: طبق برآوردهای تخمینی، جمعیت شیعیان این شهر بین 8 تا 9 هزار نفر است. البته برخی از افراد هم جزو مستبصرین هستند و در این سال ها به شیعه گرویدند که در این باره آمار دقیقی وجود ندارد. اکثریت شیعیان این شهر هم مقلد آقای خامنه ای هستند. الحمدلله جمعیت متدینین اعم از شیعه و سنی در روسیه در حال گسترش است.

 

 


[ دوشنبه 90/6/28 ] [ 8:9 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

مخاطب این سخن ملت ماست!

حجم : 1،598 مگابایت | فرمت MP3

لینک دانلود : مستقیم

سلامتی و فرج امام زمان (عج) صلوات


[ دوشنبه 90/6/28 ] [ 7:47 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

 جوان باید در درون خود در وجدان خود احساس کند نسبت به آینده

این ملت، آینده این کشور، آینده این تاریخ یک مسئولیتی دارد ...

 حجم : 5 مگابایت | فرمت wmv

لینک دانلود : مستقیم

 تعجیل در فرج آقا امام زمان (عج) صلوات

 

[ دوشنبه 90/6/28 ] [ 7:24 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

صدهزار از بیست میلیون رهسپار جبهه هاست تا بیافتد خرمگس در دام جولان بسیج

 شعرخوانی استاد شهریار برای رزمندگان اسلام در مورد بسیج

 حجم : 3،982 مگابایت | فرمت wmv

لینک دانلود : WMV | کیفیت بالا

 شادی روح امام و شهداء صلوات


[ دوشنبه 90/6/28 ] [ 7:21 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

دانلود به صورت غیر مستقیم میباشد

http://s2.picofile.com/file/7141362903/Salar_Aghili_Hala_Chera.mp3.html


[ دوشنبه 90/6/28 ] [ 12:31 صبح ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

تصاویری مستند از استاد شهریار در روزهای پایانی عمر شریفشان

در تخت بیمارستان و پیامها و شعر خوانی های آخرین ایشان .

حجم : 4 مگابایت | فرمت wmv

لینک دانلود : WMV | کیفیت بالا

سلامتی و فرج امام زمان (عج) صلوات


[ دوشنبه 90/6/28 ] [ 12:5 صبح ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

438 کیلوبایت
دانلود کلیپ صوتی مستقیم
شادی روح امام و شهدا صلوات


[ دوشنبه 90/6/28 ] [ 12:2 صبح ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 562
بازدید دیروز: 122
کل بازدیدها: 19761439

طلایه دار