سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

emam hasan shahadat گلچین روضه و سینه زنی از رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع)

 

کاملترین مجموعه اجرا شده روضه و سینه زنی از گلچین روضه و سینه زنی از رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) سالهای گذشته در قالب 122 قطعه با مداحی حاج منصور ارضی ، حاج محمودکریمی ، حاج محمدطاهری ، حاج سعید حدادیان ، حاج حسن خلج ، حاج سیدمهدی میرداماد ، حاج حسین سیب سرخی ، حاج مجید بنی فاطمه ، کربلایی حمید علیمی ، حاج علی اکبری به صورت صوتی در ادامه مطلب آماده دانلود میباشد.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ سه شنبه 91/10/19 ] [ 7:28 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

 

بسم‌اللّه‌الرّحمن‌الرّحیم‌
خوشامد عرض میکنم به همه‌ى برادران و خواهران، جوانان عزیز قم، روحانیون، طلاب محترم، علماى بزرگوار، که به این مناسبت بسیار مهم، بار دیگر فضاى حسینیه‌ى ما را سرشار کردید از شور و عاطفه و احساس و تعقل. یاد آن خاطره‌ى فراموش‌نشدنى را، نوزدهم دى ماهِ ماندگار در تاریخ را، بار دیگر زنده کردید. و تشکر میکنیم از برنامه‌اى که اجرا شد؛ سرود خوش‌مضمونى که برادران و خواهران تکرار کردید و خواندید.
مسئله‌ى نوزدهم دى و به یاد نگهداشتن این خاطره، یک مسئله‌ى صرفاً تکرارى یا برخاسته‌ى از عادت نیست؛ یک مسئله‌ى اساسى و اصولى است. همه‌ى مناسبتهاى بزرگ تاریخى ما همین طور است. اولاً نسل جوان و جدید که مسئولیت جوانانِ آن روز را امروز بر دوش گرفته‌اند، ریشه‌ى تاریخى و سابقه‌ى تاریخى حرکت خودشان را با این یادآورى‌ها میشناسند، آن را احساس میکنند؛ ثانیاً قدر مجاهدتهائى که براى رسیدن ملت ایران به امروز تحمل شده است، سختى‌هائى که تحمل شده، خطرهائى که مردم با آن سینه به سینه مواجه شده‌اند، دانسته میشود؛ اینها بیان میشود، روشن میشود که آنچه امروز ملت ایران در اختیار دارند، یک نعمتِ آسان به دست آمده نیست؛ یک حادثه‌ى تصادفى نیست. «رو خطر کن ز کام شیر - باید گفت ز کام گرگ - بجوى». ملت ایران خطر کردند، زحمت کشیدند، جان دادند، در مقابل پلیس شقىِ جبارِ رژیم طاغوت ایستادگى کردند، کشته دادند، شهید دادند، مجروح دادند، تا توانستند این کاروان عظیمِ مصممِ بااراده را به راه بیندازند و به اینجا برسانند. این هم نکته‌ى دوم.
 نکته‌ى سوم، درسى است که ما امروز میگیریم. جوانهاى عزیز ما آن روز را ندیدند؛ نمیدانند آن روز چه خبر بود. آنهائى که درک کردند، میدانند؛ آن روز ایستادگى در مقابل قدرت ظاهرىِ پر کبکبه و دبدبه‌ى رژیم طاغوت، کار آسانى به نظر نمى‌آمد. اگر به خیلى از این مصلحت‌اندیشانِ اسیر ظواهر گفته میشد که ملت ایران - به نمونه‌ى مردم قم - میخواهند در مقابل نظام طاغوت پهلوى بایستند و آن را از بین ببرند، پوزخند میزدند؛ میگفتند مگر میشود؟ اما شد. آن چیزى که به نظر محال مى‌آمد، هم ممکن شد، هم محقق شد، هم ماندگار شد. این، درس است.....

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ سه شنبه 91/10/19 ] [ 7:8 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

q6xf68kh کربلایی حمید رضا علیمی مراسمات عزاداری دهه اول محرم الحرام 1391 + انتشار نهایی

 

مراسم عزاداری روز ششم محرم الحرام 1391 در هیات دیوانگان حسین کاشان و مراسم کامل دهه اول محرم الحرام 1391 در هیات مکتب الحسین اصفهان و مراسم شب هشتم و شب تاسوعا محرم 1391 در حسینیه ارشاد اصفهان با مداحی کربلایی حمید علیمی به صورت صوتی در ادامه مطلب آماده دانلود میباشد.

 

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ دوشنبه 91/10/18 ] [ 8:17 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

 

مجموعه نوحه های شب 19 صفر و اربعین 91  با نوای گرم کربلایی جواد مقدم که در هیئت ریحانه الحسین تهران و هیئت محبان الرضا تهران  اجرا شده است را به صورت صوتی می توانید از ادامه مطلب دانلود کنید.

 

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ دوشنبه 91/10/18 ] [ 8:2 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

 

مجموعه کامل تصویری دهه اول محرم 1391 هیئت رزمندگان اسلام قم با مداحی حاج سید مهدی میرداماد اماده دریافت می باشد

 

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ دوشنبه 91/10/18 ] [ 7:36 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

karimi emam hosein حاج محمود کریمی مراسم عزاداری دهه سوم صفر 1391 + انتشار دوم

 

مراسم عزاداری شب 24 ماه صفر سال 1391 با مداحی حاج محمود کریمی و کربلایی ابراهیم رحیمی در هیات مسجد حضرت امیر (ع) تهران به صورت صوتی در ادامه مطلب آماده دانلود میباشد.







[ دوشنبه 91/10/18 ] [ 7:9 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

 

پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR در آستانه فرارسیدن اولین سالگرد شهادت شهید مصطفی احمدی‌روشن فیلم حضور رهبر انقلاب اسلامی در منزل این شهید در دی‌ماه سال گذشته را منتشر کرد.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ دوشنبه 91/10/18 ] [ 6:59 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

karimi emam hosein حاج محمود کریمی مراسم عزاداری دهه سوم صفر 1391 + انتشار اولیه

 

مراسم عزاداری دهه سوم ماه صفر سال 1391 با مداحی حاج محمود کریمی و حاج روح الله بهمنی در هیات مسجد حضرت امیر (ع) تهران به صورت صوتی در ادامه مطلب آماده دانلود میباشد.

 

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 91/10/17 ] [ 9:40 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

ramzani%2091 حاج مجتبی رمضانی مراسم عزاداری شب دوم ماه صفر 1391   شیراز

 

 

مراسم عزاداری دهه دوم ماه صفر 1391 با سخنرانی حجه السلام سید محمد انجوی نژاد و مداحی  حاج مجتبی رمضانی در هیات کربلا رفسنجان به صورت صوتی در ادامه مطلب آماده دانلود میباشد.

[ یکشنبه 91/10/17 ] [ 9:37 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

 

برای دیدن تصویر به ادامه مطلب مراجعه کنید ....

 

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ شنبه 91/10/16 ] [ 11:43 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 111
بازدید دیروز: 637
کل بازدیدها: 19775934

طلایه دار