سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

به گزارش خبرگزاری اهل بیت (ع) ـ ابنا ـ مراسم وداع با پیکر مطهر 72 شهید دوران دفاع مقدس با عنوان «مدافعان عزت» به همت بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران با حضور مسئولان کشوری و لشکری، شخصیت‌های سیاسی، دانشجویان و آحاد مردم در دانشگاه تهران برگزار شد.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ سه شنبه 94/3/26 ] [ 7:45 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

مراسم تشییع پیکر 10 تن از شهدای غواص تازه تفحص شده صبح سه‌شنبه بیست‌وششم خردادماه با حضور روحانیون و پرسنل شاغل در فرماندهی کل سپاه برگزار شد.






[ سه شنبه 94/3/26 ] [ 7:42 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

غواصی که به خاطر گم کردن وزنه‌ی بیت المال گریه می‌کرد

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، "علیرضا دلبریان" معاون گردان غواصی یاسین و مسئول آموزش غواصان در برنامه‌ای به بیان برخی خاطرات در رابطه با غواصان دفاع مقدس پرداخت و گفت: بیشتر نیروهای گردان غواصی یاسین رزمنده‌های تخریبچی و خط شکن زیر 25 سال بودند.






[ سه شنبه 94/3/26 ] [ 7:41 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ با ادامه درگیری ها بین گروه تروریستی داعش و گروه های کرد در شهر «تل ابیض» در استان رقه سوریه، هزاران نفر از ساکنان این شهر به سوی مرزهای سوریه با ترکیه گریختند. دولت ترکیه پس از ممانعت از ورود آوارگان سوری برای چندین روز، به تعدادی از آنها اجازه ورود به خاک ترکیه را داد.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ سه شنبه 94/3/26 ] [ 7:32 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ تکفیری‌های داعش طی چند روز گذشته توانستند روستاهای حلیصه و وحشیه در شمال شرق حلب را تصرف کنند.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ سه شنبه 94/3/26 ] [ 7:30 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ «محمد بن سلمان» ولی ولیعهد و وزیر دفاع عربستان در مراسم تشییع جنازه سرلشکر ستاد «محمد بن احمد شعلان» فرمانده نیروی هوایی سعودی شرکت کرد.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ سه شنبه 94/3/26 ] [ 7:28 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ رزمندگان بسیج مردمی عراق یک خودروی زرهی جدید را به نام «کرار» برای مبارزه با داعش ساختند.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ سه شنبه 94/3/26 ] [ 7:27 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ مراسم ازدواج دسته جمعی 250 زوج عراقی روز گذشته در بغداد پایتخت کشور عراق برگزار شد. دامادهای این مراسم از نیروهای بسیج مردمی بودند که پس از صدور فتوای جهاد کفایی برای دفاع از خاک و ناموس خود به جنگ با تروریست‌های تکفیری داعش رفتند. مقامات عراقی در این جشن عروسی تعدادی از وسایل مورد نیاز زوج‌های جوان از قبیل تلویزیون، یخچال و ... را به آنان هدیه دادند.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ سه شنبه 94/3/26 ] [ 7:25 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ در آستانه ماه مبارک رمضان حملات وحشیانه ائتلاف عربی به سرکردگی رژیم سعودی به یمن همچنان ادامه دارد. مردم انقلابی یمن نیز با حضور در بازارهای صنعاء و دیگر شهرهای این کشور خود را برای روزه گرفتن در ماه مبارک رمضان آماده می‌کنند. این درحالی است که «بان کی مون» دبیرکل سازمان ملل خواستار آتش بس دو هفته‌ای از آغاز ماه رمضان شده است درخواستی که رژیم کودک کُش سعودی و رئیس جمهور فراری یمن با آن موافقت نکرده‌اند.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ سه شنبه 94/3/26 ] [ 7:23 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

0

بلوک 30 بهشت رضا مشهد محل دفن شهدایی است که خانه و کاشانه خویش را رها کردند تا از حرم عمه سادات (س) محافظت نمایند.




[ دوشنبه 94/3/25 ] [ 12:33 صبح ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 419
بازدید دیروز: 638
کل بازدیدها: 19774164

طلایه دار