سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

مراسم شب میلاد حضرت علی اکبر علیه السلام 1392 هیئت رایه العباس تهران با مداحی حاج حسین سازور ، حاج محمد رضا طاهری ، حاج محمود کریمی ، حاج سید مجید بنی فاطمه ، حاج احمد نیک بختیان و حاج سید مهدی میرداماد به صورت صوتی در ادامه مطلب آماده دانلود میباشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 92/3/30 ] [ 7:5 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

حضرت علی اکبر

ویژه برنامه میلاد حضرت ارباب زاده ، شبه الرسول ، حضرت علی اکبر علیه السلام با مداحی حاج سید مهدی میرداماد به صورت صوتی آماده دریافت می باشد

 

 

 

 

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 92/3/29 ] [ 10:29 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

 

گلچین 107 قطعه از بهترین مدح و سرود در وصف ولادت امام زمان (عج) در سالهای قبل با مداحی حاج محمود کریمی و حاج محمدطاهری و حاج منصورارضی و حاج حسن خلج و حاج مهدی سلحشور و حاج سیدمجید بنی فاطمه و حاج مهدی مختاری و حاج مجتبی رمضانی و حاج رضا بذری و حاج زمان یعقوبی و حاج عباس طهماسپور و حاج علی رحمانی و دیگر مداحان به صورت صوتی در ادامه مطلب اماده دانلود میباشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ سه شنبه 92/3/28 ] [ 10:43 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

گلچین مدح و سرود ولادت سرداران کربلا سال 1392 با مداحی حاج سید مهدی میرداماد در حسینیه بنی فاطمه قم و هیات آل یاسین قم به صورت صوتی در آماده مطلب آماده دانلود میباشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ سه شنبه 92/3/28 ] [ 10:35 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

 

گلچین 83 قطعه از بهترین مدح و سرود در وصف ولادت حضرت علی اکبر (ع) در سالهای قبل با مداحی حاج محمود کریمی و حاج محمدطاهری و حاج سعید حدادیان و حاج حسین سازور و حاج سیدمهد میرداماد و حاج مهدی سلحشور و حاج سیدمجید بنی فاطمه و حاج مجتبی رمضانی و حاج مهدی اکبری و حاج ابوالفضل بینائیان به صورت صوتی در ادامه مطلب اماده دانلود میباشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ دوشنبه 92/3/27 ] [ 10:18 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

چها مراسم جدید از شهادت امام کاظم (ع) سال 1392 با مداحی حاج سعید حدادیان و حاج محمد طاهری و حاج علی اکبری و حاج ابوالفضل بینائیان و کربلایی کاظم اکبری و محمد حسین حدایان به صور تصوتی در ادامه مطلب آماده دانلود میباشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ دوشنبه 92/3/27 ] [ 10:9 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

مراسم جشن ولادت امام حسین (ع) و ولادت حضرت عباس (ع) سال 1392 با مداحی حاج محمدطاهری و حاج سید مجید نبی فاطمه و کربلایی حسین طاهری در هیات مکتب الزهرا (س) تهران به صورت صوتی در ادامه مطلب آماده دانلود میباشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ دوشنبه 92/3/27 ] [ 10:2 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

در پی حماسه‌ی با شکوه و تاریخی ملت در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی پیام تشکر و قدردانی خطاب به مردم ایران صادر کردند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در این پیام با اشاره به حضور متراکم و خیره کننده ایرانیان مومن و غیور در صحنه حماسی انتخابات، این حضور عظیم را نشان دهنده رشد فزاینده سیاسی و پای فشردن بر مردم‌سالاری دینی صادقانه و باطل السحر بافته‌ها و گزافه‌های دشمنان حسود خواندند و تأکید کردند: پیروزِ حقیقی انتخابات، ملت بزرگ ایران است که به حول و قوه الهی توانست گامی استوار بردارد و گوهر نفوذناپذیر و چهره‌ی پُرنشاط و مصمّم و دل سرشار از امید و ایمان خود را به نمایش بگذارد.....

 

 

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ شنبه 92/3/25 ] [ 10:39 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

مجموعه نوحه های جلسه هفتگی 92/03/15 با نوای گرم کربلایی جواد مقدم که در هیئت بین الحرمین تهران اجرا شده است را به صورت صوتی می توانید از ادامه مطلب دانلود کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ شنبه 92/3/25 ] [ 6:49 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

مجموعه نوحه های جلسه هفتگی جمعه 24/3/92 با نوای گرم کربلایی نریمان پناهی - حاج عبدالرضا هلالی - حاج روح الله بهمنی - حاج ابراهیم رحیمی که در هیئت الرضا محفل بسیجیان و رهروان شهدا تهران اجرا شده است را به صورت صوتی می توانید از ادامه مطلب دانلود کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ شنبه 92/3/25 ] [ 6:37 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
   1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 537
بازدید دیروز: 141
کل بازدیدها: 19775723

طلایه دار