سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا درکاشان، مردم  روزه دار شهرستان کاشان، امروز در گرمای طاقت فرسای تیرماه در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان و همزمان با روز جهانی قدس با حضور گسترده  خود در راهپیمایی روز قدس فریاد آزادی قدس شریف را سر دادند.

 

ادامه مطلب...

[ شنبه 95/4/12 ] [ 12:26 صبح ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش مشرق، یکی از مدافعان حرم حضرت زینب(س) که در جریان عملیات خان طومان مجروح شده بود پس از تحمل چندین روز رنج جراحات لحظاتی پیش چشمان خود را برای همیشه از این دنیا بست و آسمانی شد.

 

 

ادامه مطلب...

[ جمعه 95/4/11 ] [ 5:59 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ هزارا ن نفر مردم منطقه طیردبا در جنوب لبنان پیکر شهید حاج رمزی علی مغنیه فرمانده میدانی حزب الله را که در دفاع از مقدسات اسلامی در سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد تشییع کردند. در این مراسم که شخصیت های برجسته کشوری و لشکری، مقامات جنبش حزب الله و أمل و اقشار مختلف مردم حضور داشتند پیکر شهید حاج رمزی علی مغنیه پس از اقامه نماز توسط «شیخ علی یاسین» در جوار سایر شهدای حزب الله به خاک سپرده شد.

 

 

ادامه مطلب...

[ جمعه 95/4/11 ] [ 5:59 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش ایرنا، پیکر مطهر شهید «داوود رضایی» پس از برگزاری راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس و اقامه نماز جمعه با حضور پرشور مردم شهرستان اسلامشهر تشییع و در گلزار شهدای آستان امامزاده عقیل (ع) این شهرستان بخاک سپرده شد.

 

 

ادامه مطلب...

[ جمعه 95/4/11 ] [ 5:53 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

پیکر شهید حکیم عزیزی یکی دیگر از مدافعان حرم تیپ فاطمیون که در عملیات های اخیر در سوریه براثر گلوله گروه های تفکیری به شهادت رسید، صبح پنجشنبه در ولد آباد محمدشهر کرج، از مقابل مسجد جامعحسینی (یزدی ها) تشییع و در گلزار شهدای امامزاده عبدالله (ع) به خاک سپرده شد.

 

 

ادامه مطلب...

[ جمعه 95/4/11 ] [ 5:50 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ خانواده شهدای مدافع حریم اهل‌بیت(ع) در آخرین پنجشنبه سال 1395 با حضور در گلزار شهدای قم، با این شهدای والا مقام تجدید بیعت کردند.

 

 

ادامه مطلب...

[ جمعه 95/4/11 ] [ 5:43 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ حجت الاسلام والمسلمین سید مجتبی خامنه‌ای فرزند مقام معظم رهبری به جمع راهپیمایان روز جهانی قدس پیوست.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ جمعه 95/4/11 ] [ 5:41 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه روز قدس با بیان اینکه امروز ظرفیت امحا، محو و فروپاشی رژیم‌صهیونیستی بیش از هر زمان دیگری فراهم شده است، اظهار داشت: امروز بیش از یکصد هزار موشک از لبنان آماده پرواز هستند تا هر وقت دیده شود که صهیونیست‌ها براساس برآوردهای غلط به دنبال تکرار اشتباهات خود هستند، این موشک‌ها با شلیک فضا را پیموده و بر سر رژیم صهیونیستی فرود خواهند آمد و تحولات جدیدی را فراهم خواهد ساخت.

 

ادامه مطلب...

[ جمعه 95/4/11 ] [ 5:40 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

عملیات شهادت طلبانه جوان فلسطینی+عکس

گروه بین الملل مشرق- یک جوان 19 ساله فلسطینی ساکن منطقه کرابنه باختری در عملیاتی شهادن طلبانه با تیراندازی به گروهی از شهرک نشینان مسلح صهیونیست یکی از آنها را کشته و دو نفر را زخمی کرد.

 

 

ادامه مطلب...

[ جمعه 95/4/11 ] [ 5:36 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش دفاع پرس از کرمان، امشب (نهم تیرماه) ساعت 19 استان شهید پرور کرمان، میزبان یکی دیگر از شهدای مدافع حرم  شهید "مصطفی سلطانی" در فرودگاه کرمان است.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 95/4/10 ] [ 1:12 صبح ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 207
بازدید دیروز: 637
کل بازدیدها: 19776030

طلایه دار