سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ دانش آموزان شرکت کننده در طرح یاوران ولایت(اردوی تشکیلاتی فرماندهان واحدهای بسیج دانش آموزی) با حضور در گلستان شهدای شهر اصغهان با شهدای مدافع حرم تجدید میثاق کردند.

 

 

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 95/4/23 ] [ 11:30 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ منابع خبری از انفجار خودروی بمب گذاری شده در پست ایست بازرسی در منطقه الحسینیه در شمال بغداد خبر داد.

 

 

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 95/4/23 ] [ 11:29 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ مراسم عزاداری سالروز تخریب بقیع با حضور جمعی از خادمان حرم امام حسین(ع) و حرم حضرت عباس(ع) در صحن حرم اباعبدالله الحسین(ع) در شهر کربلای معلی برگزار شد.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 95/4/23 ] [ 11:28 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ در حالی که اظهارنظر‌ها درباره حضور چند قایق و کشتی سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی ایران در نزدیکی ناو آمریکایی در تنگه هرمز ادامه دارد، نظامیان حاضر در این ناو تصاویری در همین باره منتشر کردند.

 

 

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 95/4/23 ] [ 11:27 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ بخش صنایع نظامی ارتش یمن و کمیته‌های مردمی جنبش انصارالله از ساخت نسل سوم موشک‌های زلزال خبر دادند.

 

 

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 95/4/23 ] [ 11:25 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

مهدی دیابی در گفت‌وگو با خبرنگار ذاکرنیوز در سمنان اظهار داشت: آیین استقبال از پیکر پاک این شهید مدافع حرم روز شنبه، نوزدهم تیرماه امسال در گلزار شهدای گمنام شهر سمنان برگزار می‌شود.

 

ادامه مطلب...

[ جمعه 95/4/18 ] [ 12:53 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری فارس، یک منبع آگاه ضمن تأیید خبر درگیری روز چهارشنبه مرزبانان و اشرار مسلح، از شهادت چهار تن از مرزبانان ایران خبر داد.

 

 

ادامه مطلب...

[ جمعه 95/4/18 ] [ 12:44 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ سردار محمدحسین رجبی در گفتگو با فارس در سنندج، ضمن تبریک عید سعید فطر اظهار داشت: در ادامه عملیات کوهسالان سروآباد که موفق به هلاکت 11 عضو یک تیم از اشرار وابسته به گروهک‌های ضدانقلاب شدیم، براساس اخبار دریافتی از مردم منطقه، به‌نظر می‌آمد که دو سه نفری از اعضای این تیم زنده مانده‌اند.

 

 

ادامه مطلب...

[ جمعه 95/4/18 ] [ 12:42 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ نماز عید سعید فطر با حضور هزاران تن از پیروان مکتب اهل بیت(ع) در حرم امام علی(ع) در شهر نجف اشرف برگزار شد.

 

 

ادامه مطلب...

[ جمعه 95/4/18 ] [ 12:41 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ در حمله خمپاره‌ای و انتحاری به مرقد فرزند حضرت امام هادی(ع) در استان صلاح‌الدین دستکم 100 نفر شهید و زخمی شدند.

 

 

ادامه مطلب...

[ جمعه 95/4/18 ] [ 12:39 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 260
بازدید دیروز: 1291
کل بازدیدها: 19777375

طلایه دار