سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

در ادامه پیشروی های ارتش سوریه و گروههای مقاومت، شهرک مهم کفین در شمال شهر الزهرا هم آزاد شد.







[ شنبه 94/11/24 ] [ 7:30 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ ولادت عقیله بنی‌هاشم حضرت زینب کبری سلام‌الله‌علیها فرصت خوبی است برای یاد کردن از شهیدانی که این روزها دوباره فضای زندگی ایرانیان را به عطر شورانگیز شهادت معطّر کرده‌اند. شهیدانی که «حقیقتاً حق بزرگی بر گردن همه ملت ایران دارند.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ شنبه 94/11/24 ] [ 7:29 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ همگام با حضور میلیونی مردم انقلابی ایران در راهپیمایی دشمن شکن 22 بهمن، متخصصان افتخار آفرین سازمان صنایع هوافضای وزارت دفاع، ماهواره بر سیمرغ و موشک بالستیک عماد را در مسیر راهپیمایی 22 بهمن در خیابان آزادی تهران به نمایش گذاشتند.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ شنبه 94/11/24 ] [ 7:27 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ مراجع مصری تصمیم به بازگشایی گذرگاه رفح در مرزهای مصر با نوار غزه طی روزهای شنبه و یکشنبه گرفتند.

 

 

ادامه مطلب...

[ شنبه 94/11/24 ] [ 7:26 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ روزنامه تایمز انگلیس نوشت: تصاویری که یک شبکه عراقی اخیرا پخش کرده نشان می‌دهد که «ابوبکر بغدادی» سرکرده داعش با برخی از کودکانی که در مسابقه حفظ قرآن در فلوجه شرکت کرده بودند صحبت می‌کند.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ شنبه 94/11/24 ] [ 7:25 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ مراسم هفتمین شب خاک‌سپاری پاسداران شهید مدافع حرم حضرت زینب(س) با سخنرانی جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران، شامگاه امروز پنج شنبه 22 بهمن 1394 در مسجد اعظم قم برگزار شد. این مراسم برای یادبود شش شهید سپاه علی ابن ابیطالب(ع)؛ «حجت‌الاسلام قلی زاده»، «علی‌اکبر عربی»، « محمدحسین سراجی»، «سید سجاد روشنایی»، «محمود هاشمی» و «سعید سامان لو» برگزار شد که طی عملیات نصر و آزادسازی دو شهر شیعه‌نشین "نبل" و "الزهراء" در اطراف حلب سوریه به شهادت رسیدند.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ جمعه 94/11/23 ] [ 9:35 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ نیروهای ارتش سوریه در ادامه پیشروی خود در حومه شمالی استان حلب، شهرک "کفین" را آزاد کردند.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ جمعه 94/11/23 ] [ 9:33 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن به همت موسسه یادبود امام خمینی(ره) و حضور ده ها هزار نفر از اقشار مختلف مردم در شهر "کارگیل" در منطقه کشمیر هند برگزار شد.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ جمعه 94/11/23 ] [ 9:32 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

روز گذشته و در سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مراجع عظام، سران نظام، دولتمردان و چهره های فرهنگی و اجتماعی نیز با حضور خود در این اجتماعات عظیم، همراه و همگام با مردم شهیدپرور ایران در شهرهای مختلف، با آرمانهای امام راحل(ره) و شهداء تجدید میثاق کردند.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ جمعه 94/11/23 ] [ 9:31 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ خبر شهادت پنج تن دیگر از رزمندگان شیعه سوری اعلام شد.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ جمعه 94/11/23 ] [ 9:26 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 681
بازدید دیروز: 638
کل بازدیدها: 19774426

طلایه دار