سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان با خانواده شهید «سید احسان حاجی حتم‌لو» مدافع حرم حضرت زینب(س) دیدار کرد. 

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 93/11/26 ] [ 7:14 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ پلیس پاکستان با تشکیل گروه ویژه مبارزه با تروریسم که از کماندوهای کارآزموده تشکیل شده سعی دارد تروریسم را در شهرهای بزرگ ریشه‌کن کند. در مانور ویژه مبارزه با تروریسم که در شهر نوشهره واقع در ایالت‌ خیبر پختونخوا برگزار شد کماندوهای زن توانستند برای نخستین بار آمادگی خود را برای انجام عملیات‌های سخت و استفاده از سلاح‌های سنگین نشان دهند.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 93/11/26 ] [ 7:13 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ با آزاد شدن شهر کوبانی (عین العرب) در شمال سوریه از وجود تروریست‌های تکفیری داعش، دهها تن از ساکنان آواره این شهر که به استان شانلی‌ اورفه ترکیه پناهنده شده بودند به خانه و کاشانه خود بازگشتند.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 93/11/26 ] [ 7:12 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ عناصر تروریستی داعش یک جوان سنی مذهب عراقی را که به عضویت نیروهای ارتش عراق درآمده بود را در منطقه "جبور" واقع در 90 کیلومتری شمال بغداد سر بریدند.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 93/11/26 ] [ 7:11 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ تروریست‌های تکفیری داعش که به اتهامات واهی و دروغ به بدترین شکل ممکن مردم عراق و سوریه را اعدام می‌کنند روز شنبه یک مرد عراقی را به اتهام زنا سنگسار کردند.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 93/11/26 ] [ 7:10 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ هزاران پاکستانی در مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر شهدای شیعه‌ای که اخیرا در حمله‌ تروریستی در شهر پیشاور واقع در شمال غرب این کشور به شهادت رسیدند شرکت کردند.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 93/11/26 ] [ 7:9 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات از کشف و انهدام یک تیم تروریستی در منطقه جنوب شرق کشور خبر داد و گفت: از این گروه بالغ بر 350 کیلوگرم مواد منفجره به دست آمد.

 

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ شنبه 93/11/25 ] [ 11:7 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ گروه تروریستی داعش پس از عقب نشینی از منطقه مکیشیفه در در شمال شهر مقدس سامراء و جنوب شهر تکریت مدعی تسلط بر یکی از مناطق شمال غربی سامراء شد.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ شنبه 93/11/25 ] [ 11:5 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ حجت الاسلام سید عمار حکیم رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق روز جمعه در یکی از بیمارستان‌های بغداد حضور یافت و از مجروحان نیروهای امنیتی، بسیج مردمی و پیشمرگه کُرد عیادت کرد.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ شنبه 93/11/25 ] [ 10:59 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

شهادت دو رزمنده ایرانی به دست تکفیری‌ها

به گزارش  شهدای ایران، به نقل از صفحه اینستاگرام شمشادی خبرنگار واحد مرکزی خبر در سوریه، شهیدان علی سلطان مرادی و عباس عبداللهی روز پنج شنبه 23 بهمن 93، در درگیری با تروریستها و تکفیریها در منطقه «کفر نساج» واقع در شمال غرب درعا (استان جنوبی سوریه)، به فیض شهادت نائل شدند .
[ شنبه 93/11/25 ] [ 3:20 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 1507
بازدید دیروز: 1291
کل بازدیدها: 19778622

طلایه دار