سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

shohada گلچین سینه زنی و روضه از امام و شهداء

مجموعه 65 قطعه سینه زنی و روضه ولایی از امام و شهدای دفاع مقدس با مداحی حاج محمودکریمی و حاج سعیدحدادیان و حاج سیدمهدی میرداماد و حاج مهدی سلحشور و حاج مجتبی رمضانی و حاج مهدی مختاری و حاج رضا بذری و حاج سیدمجید بنی فاطمه و میثم مطیعی به صورت صوتی اماده دانلود میباشد.

 

 

 

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ دوشنبه 91/11/23 ] [ 4:48 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

در این کلیپ به بازبینی فیلم های ثبت شده در RQ170 و همچنین رصد لحظه به لحظه این هواپیمای بدون سرنشین و صحبت های سردار حاجی زاده در مورد چگونگی رصد و به دام انداختن این هواپیما می پردازیم…

 

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ جمعه 91/11/20 ] [ 10:57 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

 

استاد گرانقدر جناب رائفی­‌پور در این نشست، با شرح فتنه­‌های دوران حکومت دینی حضرت موسی (ع) و پیامبر اسلام صلی الله علیه واله و سلم، با بهره­‌گیری از آیات قرآن، نهج البلاغه و روایات صحیح راهکارهای موثر و مفیدی برای مقابله با این فتنه­‌ها ارائه داده­ اند.
ریشه لغت فتنه، فتن به معنای انداختن طلا در آتش برای خالص سازی آن است که بیش از 60 بار در قرآن تکرار شده و 15 معنای متفاوت برای آن وجود دارد. منظور از فتنه­‌های آخرالزمان فتنه­‌هایی است که بین مردم و امام عصر عج الله تعالی فرجه شریف جدایی می افکند. هر جامعه ­ای که ادعای داشتن عهد الهی را داشته باشد بی شک خداوند آنها را مبتلا به فتنه­‌ها و آزمایش­‌هایی می­کند تا افراد با گذراندن از این فتنه­‌ها تربیت یافته و به رشد لازم برسند. در فتنه افرادی موفق بیرون می ­آیند که بصیرت لازم را به دست آورند. به فرموده امام علی علیه السلام بصیرت تنها با تفکر و تحلیل و عبرت از گذشته به دست می­‌آید. . 12 بهمن ماه 1391

 

 

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ جمعه 91/11/20 ] [ 10:47 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

 

بسم‌اللّه‌الرّحمن‌الرّحیم‌
خیلى خوشحالم که بحمداللّه در موعد هر ساله بار دیگر با شما برادران، فرزندان، جوانان عزیز، از نیروى هوایىِ سرافراز ارتش جمهورى اسلامى ایران، ملاقات میکنم. خیلى خوش آمدید همه‌تان. سرودى هم که اجرا شد، شعرْ خوب، آهنگْ خوب، اجرا خوب، مضامینْ عالى؛ ان‌شاءاللّه که دلهاى ما و شما همواره برخوردار باشد از نفحات رحمت و هدایت الهى که این مهمترین پشتوانه است.
با یک نگاه متعارف و معمولى به نیروى هوایى ارتش جمهورى اسلامى ایران در طول این سالهاى متمادى، انسان حقایق مهمى را درک میکند. یک روزى بود که شما حتى یک قطعه‌ى هواپیماهایى را که در اختیار داشتید، نمیتوانستید و اجازه نداشتید تعمیر کنید و روى آن کار کنید. امروز شما هواپیماى آموزشى میسازید؛ جنگنده میسازید؛ شبیه‌ساز میسازید؛ کارهاى مهمِ رادارى انجام میدهید؛ قطعه‌هاى پیچیده را تولید میکنید. جریان عظیم استعداد و عشق و ابتکار و حرکتِ در جهتِ خودباورى و خودکفایى در نیروى هوایى، در کل ارتش، در دست نیروى‌هاى مسلح و در سراسر کشور، یک جریانى است که امروز حتى مخالفین جمهورى اسلامى، دشمنان جمهورى اسلامى هم نمیتوانند منکر آن بشوند. نظام سلطه که به کمک زر و زور و به کمک سلاح و تهاجم نظامى تلاش کرده بود اختیار ملتها را و کشورها را در سراسر دنیا در دست بگیرد و بباوراند که ملتها بدون تکیه‌ى به ابرقدرتها و صاحبان زر و زور - که پشت سرشان هم کمپانى‌هاى صهیونیستى و غیرصهیونیستى صف کشیده بودند - نمیتوانند راهى به عظمت و شخصیت و هویت و استقلال پیدا کنند، شما این را در هم شکستید. امروز شما ملاحظه کنید؛ ملت ایران را مقایسه کنید با ملتهایى که سى سال در سیطره‌ى قدرت آمریکا بودند؛ ببینید شما کجایید، آنها کجایند. ملت ایران سى سال حرف مستقل خود را گفت؛ سخن حق خود را تکرار کرد؛ به سلطه‌گران «نه» گفت و اینجاست. دولتهایى، ملتهایى هستند و بودند که در این سى سال در سیطره‌ى آمریکا بودند - دولتهاى سرسپرده‌ى آمریکا که ملتهاشان را زیرپاى سلطه‌گران انداخته بودند - آنها هم هستند؛ ببینید آنها کجایند، شما کجایید. ملت ایران با حرکت خود، با استقلال خود، با خودباورى خود، با توکل به خدا، اثبات کرد که میتوان و میباید در مقابل سلطه‌ى بیگانگان و سلطه‌جویان ایستاد و میتوان ایستاد. این را ملت ایران اثبات کرده است. سى سال پیش ملت ایران در قافله‌ى علم و تمدن و پیشرفت و فناورى و نفوذ سیاسى کجا بود؟ امروز کجاست؟ به برکت ایستادگى، به برکت توکل به خدا، به برکت به میدان آوردنِ همه‌ى استعدادهاى خود؛ این یک تجربه است؛ هم براى خود ملت ایران و نسل‌هاى آینده تجربه است، هم براى ملتهاى دیگر تجربه است و نیروى هوایى جمهورى اسلامى یکى از نمونه‌هاست در این ایستادگى و حرکتى که متکى به خودباورى بود. این را باید ادامه بدهیم، ما ملت ایران باید این را ادامه بدهیم. این راه، راه پربرکتى است.











[ پنج شنبه 91/11/19 ] [ 8:29 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

 

این مستند شامل خاطرات مقام معظم رهبری از بازداشت سال 1353 در زندان کمیته مشترک ضدخرابکاری ساواک است که در بازدید ایشان به همراه هیأت همراه از موزه عبرت در سال 1384 مطرح گردیده است. همچنین در کنار صحبت های ایشان، برخی صحنه ها و موقعیت ها نیز بازسازی شده است.دانلود در ادامه مطلب....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 91/11/18 ] [ 11:0 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

arzi safar 91 حاج منصور ارضی مراسم عزاداری دهه دوم ماه صفر المعظم سال 1391

مراسم عزاداری دهه دوم ماه صفر المعظم سال 1391 با مداحی حاج منصور ارضی در حسینیه مرحوم چمنی تهران به صورت صوتی در ادامه مطلب آماده دانلود میباشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 91/11/18 ] [ 9:56 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

mirdamad khalaj%2091 حاج حسن خلج حاج سید مهدی میرداماد مراسم عزاداری روز 16 صفر 1391

مراسم عزاداری روز 16 صفر 1391 با مداحی حاج حسن خلج و حاج سید مهدی میرداماد در حسینیه بیت الرضا (ع) تهران به صورت صوتی در ادامه مطلب آماده دانلود میباشد.

 

 

 

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 91/11/18 ] [ 9:54 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

salahshoor حاج مهدی سلحشور مراسم عزاداری شب اول ماه صفر المعظم 1391

 

مراسم عزاداری شب اول ماه صفر المعظم سال 1391 با مداحی حاج مهدی سلحشور در هیات عاشقان اهل البیت (ع) کازرون به صورت صوتی در ادامه مطلب آماده دانلود میباشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

[ سه شنبه 91/11/17 ] [ 10:20 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

sh emam reza 91 احمد واعظی مجتبی رمضانی مهدی اکبری شام شهادت امام رضا علیه السلام 1391

مراسم عزاداری شام شهادت امام رضا علیه السلام 1391 با مداحی حاج احمد واعظی و حاج مهدی اکبری و حاج مجتبی رمضانی و محمد اسداللهی در هیات علمدار مشهد مقدس به صورت صوتی در ادامه مطلب آماده دانلود میباشد.













[ سه شنبه 91/11/17 ] [ 10:10 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

karimi arzi 91 حاج منصور ارضی حاج محمود کریمی مراسم عزاداری شب 24 محرم الحرام 1391

 

مراسم عزاداری شب 24 محرم الحرام 1391 با مداحی حاج منصور ارضی و حاج محمود کریمی در حسینیه بیت الزهرای تهران به صورت صوتی آماده دانلود میباشد.

 

 

 

 

 

 

 

[ سه شنبه 91/11/17 ] [ 10:7 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5      >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 56
بازدید دیروز: 638
کل بازدیدها: 19773801

طلایه دار