سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ تصاویر تازه تلویزیونی نشان می‌دهد که قبر صدام حسین دیکتاتور معدوم عراق در جریان نبردهای تکریت مرکز استان صلاح الدین تقریبا به طور کامل ویران شده است.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ دوشنبه 93/12/25 ] [ 8:43 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

IMG_3755

به گزارش خطب شکن، مراسم وداع با شهید محمد عقیل نجیبی مدافع حرم حضرت زینب(س) در شهرستان آران وبیدگل به همت مجمع رهروان وصال برگزار شد.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 93/12/24 ] [ 10:55 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش شهدای ایران، مهدی صابری یکی از شهدای افغانستانی مدافع حرم است. او فرمانده گروهان حضرت علی اکبر(ع) نیروی مخصوص تیپ فاطمیون بوده است. پیکر مطهر این شهید و سه تن دیگر از شهدای تیپ فاطمیون چندی پیش همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) با حضور گسترده مردم شهر مقدس قم از مسجد امام حسن عسکری (ع) به طرف آستان مقدس حضرت معصومه (س) تشییع و در قطعه شهدای مدافعان حرم بهشت معصومه (س) به خاک سپرده شد. آخرین دست نوشته این شهید مدافع حرم در ادامه می‌آید:

 

 

 

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 93/12/24 ] [ 10:52 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

si9IJl_53fvf5.jpg

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، پنجشنبه هفته گذشته یکی دیگر از رزمندگان کرمانشاهی مدافع حرم به خیل شهدا پیوست.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 93/12/24 ] [ 10:49 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ یکی از جوانان برومند خرمشهر با نثار خون خود در دفاع از حریم آل‌الله بار دیگر یاد و خاطره شهدای بزرگوار خطه خوزستان را که جان خود را در راه آزادسازی خرمشهر قهرمان نثار کردند زنده کرد.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 93/12/24 ] [ 10:33 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

از آجری که در فتنه به صورتش زدند تا «موج الحسین»

گروه جهاد و مقاومت مشرق - مسجد موسی‌بن جعفر(ع) مسجدی است حوالی میدان خراسان. جایی که «هادی ذوالفقاری» بیشتر وقتش را در آن می‌گذراند. اتاق بسیج مسجد در همان نگاه اول یک اتاق ساده‌ است و در اتاقی ساده شاید چیزی برای جلب توجه وجود نداشته باشد جز دیوارهای پوشیده شده از بنرهای نام ِ اهل بیت(ع) که خود هادی ذوالفقاری آن‌ها را طراحی کرده است. شاید هیچ‌کس فکرش را نمی‌کرد اتاق بسیجی که به نگاه و انتخاب‌های او طراحی و آراسته شده است روزی محلی برای مصاحبه با خانواده‌اش باشد. مصاحبه‌ای با محوریت شهادت فرزندشان. شهید هادی ذوالفقاری متولد سال 1367 است. به تعبیر آن‌ها زندگی‌ هادی از جایی به صورت جدی‌تر شروع می‌شود که دنیای ساده طلبگی را به همه زرق و برق‌های دنیای جوانی‌اش ترجیح می‌دهد.




[ یکشنبه 93/12/24 ] [ 10:29 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

«ابوحامد»های دیگر در راهند

گروه جهاد و مقاومت مشرق - چند روز پیش شهید علیرضا توسلی (ابوحامد) فرمانده گردان فاطمیون (افاغنه مدافع حرم) به این سرزمین برگشت، در حالی که بعد از یک عمر تکاپو و تلاش و ناآرامی آرام گرفته بود و این متن گفتگوی ما با «ام‌البنینِ» حسینی همسر شهید ابوحامد است.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 93/12/24 ] [ 10:26 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

خبرگزاری اهل بیت(ع) ـ ابنا / سرویس صفحات فرهنگی:

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
به قلم: سیدوحید ظهوری
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

 

 

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 93/12/24 ] [ 6:53 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ مراسم تشییع پیکر فرمانده شهید «احمد فخرالدین حمید مهدی زینی» جانشین فرمانده گردان حضرت علی اکبر(ع) که در حین انجام وظیفه جهادی در شهر مقدس سامراء به شهادت رسید روز گذشته با حضور گسترده مردم کربلا در حرم مطهر حضرت امام حسین(ع) و حضرت عباس(ع) برگزار شد.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 93/12/24 ] [ 6:52 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ نبرد آزادسازی تکریت مرکز استان صلاح‌الدین عراق در عمل پایان یافته و این شهر از نظر نظامی سقوط کرده است و فقط شماری از عاملان انتحاری در بعضی محله‌های این شهر در محاصره حضور دارند.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 93/12/24 ] [ 6:51 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 795
بازدید دیروز: 637
کل بازدیدها: 19776618

طلایه دار