سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ جمعی از طلاب خارجی مقیم ایران امروز ـ چهارشنبه 25 آذرماه ـ در اعتراض به کشتار شیعیان نیجریه در مقابل سفارت این کشور در تهران، تجمع اعتراض آمیزی برگزار کردند.








[ چهارشنبه 94/9/25 ] [ 7:13 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

تصاویر/

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، به دنبال جنایات وحشیانه ی ارتش صهیونیستی «نیجریه» علیه شیعیان این کشور، گروهی از مردم مشهد، روز گذشته، در برابر «دفتر نمایندگی سازمان ملل» در این شهر، تجمعی اعتراض آمیز برگزار نمودند. در این تجمع، جمعی از شیعیان نیجریه نیز حضور داشتند: 

 

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 94/9/25 ] [ 7:11 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ ارتش نیجریه شامگاه روز 21 آذرماه در دو حمله جداگانه به مسجد بقیة الله(عج) و منزل حجت‌الاسلام والمسلمین «ابرهیم زکزاکی» رهبر جنبش اسلامی نیجریه، صدها تن از شیعیان را به خاک و خون کشید.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 94/9/25 ] [ 7:10 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش مشرق،«الدار یاهیک» کارشناس دفتر دادستانی، امروز گفت که گور یادشده با کمک عکس های ماهواره ای از منطقه ای در نزدیکی روستای «کوزلوک» (Kozluk) کشف شده است.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 94/9/25 ] [ 7:9 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ روسیه از بالگردهای پیشرفته MI35M در نبرد علیه گروه تروریستی داعش در سوریه استفاده کرده است.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 94/9/25 ] [ 6:5 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ رزمندگان سازمان بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) روز گذشته یکی از از عناصر عربستانی داعش را در کوه های مخول در شمال عراق دستگیر کردند.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 94/9/25 ] [ 6:4 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ روسیه تانک های T-72 و BMP-1 خود را که از پیشرفته ترین تانک های حال حاضر جهان به شمار می آیند، در پی درخواست دولت عراق و در راستای مبارزه با تروریسک و به خصوص گروه تروریستی داعش، به این کشور ارسال کرد.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 94/9/25 ] [ 6:3 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ گروهی از نیروهای جنبش انصارالله در یک پایگاه آموزشی در جبل نقم شهر صنعاء برای مبارزه با مزدوران سعودی آموزش نظامی می‌بینند.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 94/9/25 ] [ 6:1 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ یگان موشکی و توپخانه ای ارتش و کمیته های مردمی یمن پایگاه نظامی سعودی الدود در جیزان را موشک باران و گلوله باران کرد.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 94/9/25 ] [ 6:0 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

4

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، به نقل از یاشهید ، صبح امروز پیکر مطهر دو جانباز شهید علی ماشااله گودرزی و جانباز شهید مجید صفاده با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران طی مراسم باشکوهی تشییع و در قطعه 50 گلزار شهدای بهشت زهرای تهران در کنار همرزمانشان آرام گرفتند.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ دوشنبه 94/9/23 ] [ 11:19 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 215
بازدید دیروز: 1291
کل بازدیدها: 19777330

طلایه دار