سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ یگان مهندسی سازمان بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) اقدام به ساخت خمپاره انداز دیدی به نام فجر 4 کردند.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ جمعه 94/9/27 ] [ 12:0 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ منابع خبری از تبادل اسرا بین نیروهای جنبش انصارالله و نیروهای وابسته به منصور هادی رئیس جمهور مستعفی و فراری یمن خبر داده‌اند.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ جمعه 94/9/27 ] [ 11:53 صبح ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ گردهمایی اعتراض به کشتار مسلمانان نیجریه و آذربایجان با عنوان فرزندان خمینی از نارداران تا زاریا با سخنرانی سعید قاسمی بعدازظهر پنجشنبه در دانشگاه تهران برگزار شد.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ جمعه 94/9/27 ] [ 11:52 صبح ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

3

به گزارش یاشهید ، صبح امروز پیکر مطهر شهید مدافع حرم از تیپ فاطمیون شهید میراحمد احمدی با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران طی مراسم باشکوهی تشییع و در قطعه 50 گلزار شهدای بهشت زهرای تهران در کنار همرزمانش آرام گرفت .

 

 

 

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 94/9/25 ] [ 9:59 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

4

به گزارش یاشهید ، ظهر امروز پیکر مطهر شهید مدافع حرم ذوالفقار محمدی از تیپ فاطمیون با حضور سردار حاج سعید قاسمی و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران با مراسم باشکوهی تشییع و در قطعه 50 گلزار شهدای بهشت زهرای تهران در کنار همرزمانش آرام گرفت.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 94/9/25 ] [ 9:58 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان فریدونکنار، در حالی که از عصر روز گذشته شهادت مدافع حریم اهل‌بیت(ع) محمد شالیکار در شبکه‌های اجتماعی و برخی رسانه‌های محلی شایع شده بود، صبح امروز منابع مطلع از اقوام و هم‌رزمان وی خبر شهادت این شهید والامقام را تأیید کردند.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 94/9/25 ] [ 7:47 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

تصاویر/ فرمانده ایرانیِ «مدافعان حرمِ» افغانستانی

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، «مصطفی صدرزاده» (یا «بدرزاده»، با نام جهادی «سید ابراهیم ساعاتی») به تاریخ 19 شهریور 1365 شمسی، در «شوشتر» متولد شد. خانواده ی او مدتی بعد بع استان تهران و شهرستان «شهریار» نقل مکان کردند. وی از بسیجیان «شهریار» (منطقه‌ی «کهنز») بود که به رغم مخالفت ها و ممانعت های فراوان، با زحمت و سختی بسیار، از طرق، «لشکر فاطمیون» به عازم میدان نبرد در «سوریه» شد. شجاعت و مهارت چشمگیر او به سرعت «ابوحامد» (فرمانده وقت «فاطمیون») را متقاعد کرد که فرماندهی یکی از گردان های خط شکن خود را به وی واگذار نماید. به این ترتیب، «سید ابراهیم» فرمانده و رفیقِ رزمندگان «گردان عمار» شد و در دلِ بسیجیانِ افغانستانی، برای خود قصری آباد بنا کرد.




[ چهارشنبه 94/9/25 ] [ 7:18 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

مراسم تشییع پیکر شهید مدافع حرم اسماعیل زاهد‌پور در استان گلستان برگزار شد.








[ چهارشنبه 94/9/25 ] [ 7:16 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

گروه جهاد و مقاومت مشرق - 1. خانه‌ای حوالی بلوار امام رضا(ع)، محل جدید زندگی روح‌الله بختیاری با پدر و مادرش است. خانه محقر و کوچک به نظر می‌رسد و اسباب زیادی در میان خانه نیست.




[ چهارشنبه 94/9/25 ] [ 7:15 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

رزمندگان گروه های مردمی مقاومت اسلامی عراق مدتها است که با گروه تروریستی - تکفیری داعش می جنگند. این تصاویر مربوط رویارویی رزمندگان عراقی با گروه داعش در 4 کیلومتری شهر فلوجه و در فاصله 200 متری از سنگرهای این گروه تروریستی - تکفیری در استان الانبار است. شهر فلوجه در استان انبار عراق و در 69 کیلومتری شمال غرب شرق بغداد و در کرانه رود فرات در جاده بغداد به اردن قرار گرفته است.






[ چهارشنبه 94/9/25 ] [ 7:14 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 549
بازدید دیروز: 754
کل بازدیدها: 19762180

طلایه دار