سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

 

در آستانه سالگرد موفقیت نیروهای مسلح در شکار پهپاد آمریکایی، شش انیمیشن توسط دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی تولید شده است.

 به گزارش خبرگزاری فارس، در سالگرد شکار پهپاد جاسوسی RQ170 توسط نیروهای مسلح کشورمان در شرق کشور، امروز شاهد به دام افتادن یک فروند پهپاد شناسایی آمریکایی از نوع Scan Eagle به دست نیروی دریایی سپاه در منطقه خلیج فارس بودیم.
روز گذشته و در آستانه سالگرد موفقیت نیروهای مسلح در شکار پهپاد آمریکایی شش انیمیشن با موضوع «پهپاد آمریکایی» که به سفارش دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی(راه) تولید شده است به صورت اینترنتی رونمایی شد.
انیمیشن‌های «بچه‌های ایرانی» به کارگردانی «ساناز باقری»، «سوپر هایتک» به کارگردانی «حمیدرضا شیخ‌باقری»، «جانور قندهار» به کارگردانی«مهران حیدری»، «عکس یادگاری» به کارگردانی «محمدامین امامی»، «شف» به کارگردانی «یاسر محدثی» و «این پشه مزاحم» به کارگردانی «زیبا ارژنگ»، آثاری هستند که به سفارش دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی(راه) تولید شده است.
این آثار که انیمیشن «شف» به کارگردانی «یاسر محدثی» را در زیر می‌توانید ببینید در پایگاه اطلاع‌رسانی «عمارفیلم» به نشانی www.ammarfilm.ir رونمایی شده و علاقه‌مندان برای مشاهده این آثار می‌توانند به این سایت مراجعه کنند.

 

 

ادامه مطلب...

[ سه شنبه 91/9/14 ] [ 7:45 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

 

 

 یک فروند هواپیمای بدون سرنشین آمریکایی که در چند روز گذشته با هدف شناسایی و جمع آوری اطلاعات در حال گشت زنی در منطقه عمومی خلیج فارس بود، به محض ورود به حریم فضای جمهوری اسلامی ایران در تور یگان‌های پدافندی و سامانه های کنترلی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گرفتار و در اختیار گرفته شد.این در حالی است که در آبانماه سال جاری نیز ورود یک فروند پهپاد امریکایی به حریم هوایی کشورمان با واکنش و شلیک پدافند ایرانی مواجه شد که موجب فرار این پهپاد از حریم هوایی کشور شد.در این خصوص فرمانده نیروی دریایی سپاه با اعلام اینکه پهپاد شکار شده از نوع اسکن ایگل (ScanEagle)بوده است، گفت: این گونه پرنده ها معمولا از روی ناوهای بزرگ به پرواز در می آیند.

 

 

ادامه مطلب...

[ سه شنبه 91/9/14 ] [ 7:40 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
[ سه شنبه 91/9/14 ] [ 7:27 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

 

 

این کلیپ زیبا به مناسبت سالروز در اختیار گیری پهپاد آمریکایی تهیه گردیده است.

 

 

ادامه مطلب...

[ دوشنبه 91/9/13 ] [ 11:58 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

 

مداحی عربی - باسم کربلایی  - دانلود آلبوم کنت ولا  زلت  - محرم 1434 برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید .

 

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 91/9/12 ] [ 10:52 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

1391

مراسم عزاداری شب ششم تا هشتم محرم الحرام 1391 با مداحی حاج مهدی سلحشور در هیات فاطمیون قم  به صورت صوتی در ادامه مطلب آماده دانلود میباشد.

 

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 91/9/12 ] [ 7:53 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

 

 

گلچین مراسم عزاداری محرم 1391 که در هیأت بیت العباس میبد برگزار شده است را می توانید بصورت صوتی از طریق ادامه مطلب دریافت نمایید .

 

 

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 91/9/12 ] [ 7:31 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

 

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید ......

 

 

 

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 91/9/12 ] [ 7:20 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

 

جلسه هفتگی جمعه 10/9/91  با مداحی حاج عبدالرضا هلالی - روح الله بهمنی در هیئت الرضا محفل بسیجیان و رهروان شهدا تهران به صورت صوتی در ادامه مطلب آماده دانلود میباشد.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 91/9/12 ] [ 12:9 صبح ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

4cecaycd حاج منصور ارضی مراسم عزاداری دهه اول محرم الحرام 1391   شب اول تا نهم

 

 

مراسم عزاداری شب هشتم و نهم محرم الحرام 1391 با مداحی حاج منصور ارضی و حاج ابوالفضل بختیاری در هیات مسجد ارک تهران به صورت صوتی در ادامه مطلب آماده دانلود میباشد.

 

 

 

 

[ شنبه 91/9/11 ] [ 8:37 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 818
بازدید دیروز: 637
کل بازدیدها: 19776641

طلایه دار