سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

به گزارش خبرگزاری اهل بیت(ع) ـ ابنا ـ «حمیدرضا زمانی» بسیجی دلاوری از «حسین آباد» (از توابع اسلامشهر)، یکی دیگر از رزمندگان مظلوم جبهه‌ی اسلام ناب محمدی بود که در راه دفاع از حریم آل الله در برابر ایادی اسلام آمریکایی و مزدوران سعودی بال در بال ملائک گشود.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ دوشنبه 93/8/19 ] [ 8:1 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ گردان‌های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» روز گذشته در مراسمی باشکوه فارغ‌التحصیلی اولین گروه «ارتش مردمی» وابسته به این جنبش را در اردوگاه پناهندگان جبلیه جشن گرفت.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 93/8/18 ] [ 8:5 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ پیکر مطهر «سیدنقی سیدحسینی» و «سیدمقبول حسینی» دو تن از شهدای مدافع پاکستانی حرم امامین عسکریین(ع)، صبح  شنبه 17 آبان ماه در قم تشییع و سپس در قطعه شهدای مدافع حرم در بهشت معصومه(س) به خاک سپرده شد.

 

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 93/8/18 ] [ 7:44 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

پیکر پاک شهید هشت سال دفاع مقدس پاسدار شهید علی کیانی اشکنانی دیروز در شهرستان لامرد فارس تشییع و برای خاکسپاری به زادگاهش اشکنان منتقل شد.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 93/8/18 ] [ 7:27 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

عکس/ مدافع حرمِ حسینی در «بین الحرمین»

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، «حمیدرضا زمانی» بسیجی اسلامشهری، یکی دیگر از رزمنده‌گان دلاور جبهه‌ی «اسلام ناب محمدی(صلوات الله علیه و آله)» بود که در نخستین روزهای ماه محرم، در راه دفاع از حریم «آل الله» در برابر ایادی «اسلام آمریکایی» و «مزدوران سعودی» بال در بال ملائک گشود.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 93/8/18 ] [ 7:8 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

مجموعه نوحه های شب ششم تا شام غریبان محرم 93 با نوای گرم کربلایی سید علی مومنی که در محفل زوارالحسین تهران اجرا شده است را به صورت صوتی می توانید از ادامه مطلب دانلود کنید.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 93/8/18 ] [ 6:55 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

مجموعه نوحه های شب اول تا چهارم محرم 93 با نوای گرم کربلایی سید علی مومنی که در محفل زوارالحسین تهران اجرا شده است را به صورت صوتی می توانید از ادامه مطلب دانلود کنید.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 93/8/18 ] [ 6:47 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

مجموعه نوحه های شب هشتم تا دهم محرم 93 با نوای گرم کربلایی مهدی رعنایی که در هیئت حیدریون اصفهان اجرا شده است را به صورت صوتی می توانید از ادامه مطلب دانلود کنید.

 

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 93/8/18 ] [ 6:35 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

مجموعه نوحه های شب پنجم تا هفتم محرم 93 با نوای گرم کربلایی مهدی رعنایی که در هیئت حیدریون اصفهان اجرا شده است را به صورت صوتی می توانید از ادامه مطلب دانلود کنید.

 

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 93/8/18 ] [ 6:31 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

مجموعه نوحه های شب اول تا چهارم محرم 93 با نوای گرم کربلایی مهدی رعنایی که در هیئت حیدریون اصفهان اجرا شده است را به صورت صوتی می توانید از ادامه مطلب دانلود کنید.

 

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 93/8/18 ] [ 6:27 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 982
بازدید دیروز: 754
کل بازدیدها: 19762613

طلایه دار