سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ سامانه دفاع هوایی سوریه به تجاوز رژیم صهیونیستی به تدمر واکنش نشان داد و یکی از هواپیماها را در داخل اراضی اشغالی سرنگون کرد و یک هواپیمای دیگر نیز آسیب دید.

 

 

ارتش سوریه اعلام کرد چهار جنگنده رژیم صهیونیستی به حریم هوایی سوریه تجاوز کردند که یکی از آنها سرنگون شد و یک فروند دیگر هدف آتش پدافندهای سوریه قرار گرفت.

تلویزیون الاخباریه سوریه در خبری فوری به نقل از فرماندهی کل ارتش و نیروهای مسلح این کشور اعلام کرد، چهار فروند هواپیمای اسرائیلی ساعت دو و چهل دقیقه بامداد امروز از طریق آسمان لبنان، وارد آسمان منطقه البریج در سوریه شدند و یکی از پایگاههای نظامی را در نزدیک تدمر، حومه شرقی حمص، هدف قرار دادند. سامانه دفاع هوایی سوریه به این تجاوز واکنش نشان داد و یکی از هواپیماها را در داخل اراضی اشغالی سرنگون کرد و هواپیمای دیگر نیز آسیب دید و در نتیجه دیگر هواپیماها وادار به فرار شدند.

رسانه های اسرائیلی اعلام کردند ارتش سوریه سحرگاه امروز نخستین بار از موشک‌های ضدهوایی اس ای 5 ساخت روسیه برای شلیک به طرف جنگنده‌های این رژیم استفاده کرد.

رسانه‌های اسرائیلی اعلام کردند که یک موشک از خاک سوریه به نزدیکی اربد در غور اردن شلیک شد و به دنبال این حادثه آژیرهای خطر در این منطقه به صدا درآمدند.

براساس گزارش رادیو رژیم صهیونیستی سامانه‌های ضد موشکی سوریه چندین موشک را به سمت جنگنده‌های اسرائیلی در این منطقه شلیک کردند.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که جنگنده‌های این رژیم پایگاه‌هایی را در سوریه هدف قرار دادند.

این سخنگو مدعی است که جنگنده‌های اسرائیلی کامیون‌های حامل موشک‌های پیشرفته را که در حال حرکت به سمت مقرهای حزب‌الله در سوریه بودند، هدف قرار دادند.

در همین راستا رسانه‌های اسرائیلی حملات متقابل موشکی میان نیروی هوایی اسرائیل و ارتش سوریه را یک حادثه دراماتیک دانستند که به موجب آن نیروی هوایی این رژیم ملزم به برنامه‌ریزی برای روند جدیدی خواهد بود.


[ شنبه 95/12/28 ] [ 1:34 صبح ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 934
بازدید دیروز: 754
کل بازدیدها: 19762565

طلایه دار