سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ «احمد سنده» فرمانده تیپ دهم و فرمانده نیروی مرکزی گروه تروریستی جیش الاسلام در غرب حلب به هلاکت رسید.

 

 

 

این تروریست به الدبیح (کسی که بیشترین سر را از تن جدا کرده) معروف بود که در پی اصابت موشک شلیک شده از سوی ارتش سوریه به محور منیان در غرب حلب در جریان درگیری‌هایی که همچنان در این منطقه ادامه دارد، کشته شد.

سنده از خطرناک‌ترین تروریست‌ها در شهر حلب و حومه آن و از اولین تروریست‌های تحت پیگرد ارتش سوریه قلمداد می‌شد، وی از ابتدای بحران و جنگ جهانی علیه سوریه، عملیات تروریستی خود را در حلب آغاز و فعالیت‌هایش را بر حلب و حومه آن متمرکز کرده بود. 

در همین حال «اشرف حمود عوض» معروف به ابوعمر یکی از فرماندهان نظامی گروه موسوم به ارتش آزاد در غرب حلب به هلاکت رسید.

بر اساس گزارش خبرگزاری سوریه، سانا، نیروهای ارتش سوریه و شبه‌نظامیان مسلح موسوم به فتح حلب در محله صلاح‌الدین و منطق? منیان در شهر حلب با یکدیگر درگیر شده‌اند.

حلب، دومین شهر بزرگ سوریه، از سال 2012 میلادی به دو بخش تقسیم شده که بخش غربی آن تحت کنترل نیروهای دولتی است و شرق آن در اشغال تروریست‌های مورد حمایت کشورهای خارجی قرار دارد.

منطق? تحت تصرف گروه‌های تروریستی از 27 تیر در محاصر? نیروهای ارتش سوریه قرار گرفته‌است.

سوریه از سال 2011 (1389) با بحران و ناآرامی مواجه شده است که به گزارش سازمان ملل در این بحران تاکنون بیش از 400 هزار نفر کشته شده‌اند.

 


[ یکشنبه 95/8/9 ] [ 8:32 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 208
بازدید دیروز: 638
کل بازدیدها: 19773953

طلایه دار