سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

آئین تشییع پیکر شهید مدافع حرم حسین‌علی محمدی بعد از نماز جمعه با حضور مردم شهیدپرور سمنان برگزار شد.

 

 


به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهر سمنان با حضور گسترده و پرشور خود در آئین تشییع پیکر پاک این شهید مدافع حرم آل الله شرکت کردند.

حاضران در آئین تشییع این شهید مدافع حرم و در سوگ شهادت این شهید والامقام مدافع حرم و همچنین سرور و سالار شهیدان عزاداری کرده و بر سر و سینه زدند.

مردم همیشه در صحنه و شهیدپرور سمنان امروز نیز همچون همیشه به‌صورت گسترده در آئین تشییع حاضر شدند تا بار دیگر ثابت کنند که به‌پای آرمان‌های بلند شهیدان ایستاده و همواره در این مسیر حرکت می‌کنند.

خانواده معزز شهدا و ایثارگران، بازاریان، کسبه، فرهنگیان و اقشار مختلف مردم نیز به‌صورت گسترده در این آئین باشکوه تشییع حضور داشتند و این حضور پرشور اقشار مختلف مردم نشان از عشق و ارادت وافر مردم سمنان به شهدای حرم است.

پیکر پاک این شهید حرم آل الله پس از برگزاری آیین تشییع، در گلزار شهدای امامزاده یحیی (ع) سمنان به خاک سپرده شد.

آئین گرامیداشت این شهید مدافع حرم نیز بعد از اقامه نماز مغرب و عشا امروز در گلزار شهدای امامزاده یحیی (ع) برگزار می‌شود.

مراسم سوم و هفتم این شهید گران‌قدر نیز در پنجم مهرماه در ساعت 17 و 30 دقیقه عصر روز دوشنبه در گلزار شهدای امامزاده یحیی (ع) برگزار می‌شود.

به گزارش تسنیم شهید حسین‌علی محمدی از اعضای تیپ فاطمیون اعزامی از سمنان بود که در جبهه نبرد با تروریست‌های تکفیری داعش به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

این شهید مدافع حرم در عملیات مستشاری در حومه حلب سوریه و در دفاع از حرم آل الله به جمع دوستانش شهیدش پیوست.


[ شنبه 95/7/3 ] [ 12:40 صبح ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 301
بازدید دیروز: 1291
کل بازدیدها: 19777416

طلایه دار