سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

تشییع باشکوه شهید مدافع حرم در سفیدشهر

مراسم تشییع پیکر مطهر شهید مدافع حرم، محمدعلی محمدی در سفیدشهر آران و بیدگل برگزار شد.

 

 

 

در این مراسم که اقشار مختلف مردم و مهاجرین افغان در کنار یکدیگر حضور داشتند، پیکر این شهید مدافع حرم در کنار شهدای جنگ تحمیلی و شهدای کربلایی سفیدشهر دفن شد.

همچنین پس از نماز مغرب و عشاء از سوی مردم و هیئات مذهبی، شورای اسلامی و شهرداری سفیدشهر مراسم ترحیمی جهت شادی آن شهید برگزار شد. در این مراسم حجت الاسلام نصیری امام جمعه سفیدشهر ضمن قدردانی از حضور باشکوه مردم سفیدشهر و مناطق اطراف در تشییع جنازه شهید محمدی، در سخنانی به بیان ویژگی های حیات انسانی پرداخت.

وی در این خصوص به بیان ویژگی های حیات انسانی در قرآن اشاره کرد و گفت: انسان ها در زندگی نباتی و حیوانی با سایر موجودات اشتراک دارند ولی حیات انسانی که قران از آن به عنوان حیات طیبه یاد می کند تنها مختص انسان می باشد و همین حیات طیبه به والاترین شکل در شهادت نمود پیدا می کند.

حجت الاسلام نصیری از سفیدشهر به عنوان نخستین منطقه در شهرستان آران و بیدگل نام برد که شهید مدافع حرم در آن خاکسپاری می شود و در همین رابطه از خانواده شهید محمدی و تمام دست اندرکاران این مراسم تقدیر بعمل آورد.

گفتنی‌ست شهید محمدعلی محمدی از رزمندگان لشکر فاطمیون می باشد که هفته قبل در حومه حلب در درگیری با تکفیری های داعش به شهادت رسید.


[ شنبه 95/6/6 ] [ 10:34 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 778
بازدید دیروز: 637
کل بازدیدها: 19776601

طلایه دار